1st Party Measurement Strategy – jak odzyskać kontrolę nad pomiarem marketingowym [WEBINAR]

1st Party Measurement Strategy – jak odzyskać kontrolę nad pomiarem marketingowym [WEBINAR]
Czy Twoja strategia pomiarowa nadąża za zmianami technologicznymi i regulacyjnymi? Zastanawiasz się, czy GA4 to naprawdę wszystko, czego potrzebujesz do skutecznego pomiaru? Zapisz się na webinar i sprawdź, jak stworzyć strategię odporną na zmiany.
O autorze
2 min czytania 2025-04-15

W świecie zmian technologicznych, wyzwań związanych z prywatnością danych oraz ograniczeń narzędzi takich jak GA4, jedno jest pewne – marketerzy i zespoły analityczne potrzebują dziś nowego podejścia do pomiaru. 

Znikające ciasteczka, malejące możliwości śledzenia użytkowników, restrykcje platform i systemów operacyjnych – to codzienność marketerów i architektów rozwiązań Mar-Tech. Jednocześnie rośnie presja na podejmowanie szybkich i trafnych decyzji budżetowych, opartych na rzetelnych danych. Tymczasem, dostępne narzędzia często nie nadążają za zmianami. Odpowiedzią może być strategia 1st party measurement, o której porozmawiamy na webinarze przygotowanym wraz z Sales&More.

Kiedy? 24 kwietnia (czwartek)

Gdzie? Online na platformie ClickMeeting.

O której godzinie? 11:00

>>> ZAREJESTRUJ SIĘ <<<

Dla kogo 

Webinar jest skierowany przede wszystkim do:

  • marketerów odpowiedzialnych za decyzje budżetowe, którzy chcą bazować na danych, a nie przeczuciach,
  • managerów i architektów Mar-Tech, poszukujących skalowalnych i niezależnych rozwiązań analitycznych,
  • entuzjastów Ad-Tech i Mar-Tech, śledzących aktualne zmiany w obszarze pomiaru, cookies i modeli atrybucji.

O czym będziemy rozmawiać

Webinar skupi się na praktycznym podejściu do strategii pomiarowej. Będzie więcej o decyzjach niż o debugowaniu, więcej o systemach niż pojedynczych skryptach.

Agenda obejmuje między innymi:

  1. 1st Party Data vs 1st Party Measurement – różnice i konsekwencje
  • Czym właściwie jest 1st party measurement i dlaczego warto rozdzielić dane od narzędzi?
  • Jakie pojęcia warto zrozumieć, zanim przejdziemy do wdrożeń?
  1. Wyzwania współczesnego pomiaru
  • Dlaczego GA4 nie wystarcza jako narzędzie pomiarowe?
  • Co dalej po niespełnionych zapowiedziach końca cookies?
  • Dlaczego problem nie dotyczy wyłącznie przeglądarek?
  1. Jak odzyskać kontrolę nad pomiarem?
  • Server-side tagging – kiedy warto się nim zainteresować?
  • „First party mode” – co oznacza w praktyce?
  • Jak budować własne, elastyczne rozwiązania pomiarowe – od MVP po skalowanie, zarówno na WWW, jak i w aplikacjach.
  1. Pomiar jako strategia, nie tylko zbiór narzędzi
  • Google Trifecta: atrybucja, MMM, incrementality – jak z tego korzystać świadomie?
  • Koncepcja measurement waterfall – jak stworzyć system stabilny, przejrzysty i odporny na zmiany technologiczne oraz regulacyjne.
  • Jak dobierać narzędzia do strategii, a nie odwrotnie.

Czego dowiesz się podczas webinaru

Podczas wydarzenia dowiesz się przede wszystkim:

  • jak myśleć o analityce jak o inwestycji, nie jak o koszcie,
  • jak zbudować pomiarowy ekosystem niezależny od zmian narzucanych przez największych graczy,
  • jak podejmować decyzje marketingowe szybciej i pewniej – w oparciu o dane, które faktycznie rozumiesz i kontrolujesz.

Dołącz do wydarzenia

Webinar jest bezpłatny. Spotykamy się online na platformie ClickMeeting. Liczba miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dziś.

Poznaj prelegentów

  • Bartosz Wysocki

Marketing Intelligence Director w Sales&More oraz CEO w John Leggy. Bartosz od 15 lat odpowiada za rozwój obszaru pomiarowo-raportowego w Sales&More, jest współzałożycielem John Leggy, firmy konsultingowej, specjalizującej się w rozwoju i wdrożeniach technologii marketingowych, posiadającej status certyfikowanego Partnera Google Marketing Platform. Pasjonat Data Science oraz AI. Specjalizuje się w pomocy Marketerom w efektywnej alokacji budżetów i podejmowaniu decyzji biznesowych – zawsze w oparciu o dane. Jego zdaniem dynamiczny rozwój technologii to ogromna szansa dla obszaru marketingu, jednak trzeba jasno wyznaczać cele, rozumieć swoje ograniczenia, stale zdobywać wiedzę i eksperymentować.

  • Jacek Majecki

Head Of Marketing w Sales&More, Project Manager odpowiedzialny za produkt AI Attribution. Jacek od 5 lat związany jest z Sales&More, a z rynkiem marketingu cyfrowego – od ponad 15 lat. Doświadczony specjalista w zakresie marketingu efektywnościowego i komunikacji marketingowej. Pracował zarówno po stronie wydawcy, jak i w obszarze technologii marketingowych. Wspiera marketerów w efektywnej alokacji budżetów oraz wdrażaniu rozwiązań atrybucyjnych, które pomagają podejmować trafne decyzje biznesowe w oparciu o dane.