Jak Nacomi Group przełamuje schematy w marketingu dzięki… rollercoasterom

Jak Nacomi Group przełamuje schematy w marketingu dzięki… rollercoasterom
O autorze
2 min czytania 2024-05-16

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie unikalnymi doświadczeniami konsumenckimi, Nacomi Group, znana z oryginalnego podejścia wśród gigantów branży kosmetycznej, nawiązała współpracę z Energylandią – największym parkiem rozrywki w Europie. Efektem tej owocnej kolaboracji jest powstanie dwóch rollercoasterów, które noszą nazwy 2 największych marek w portfolio firmy – Nacomi i Fluff Superfood.

Polski producent wysokiej jakości kosmetyków naturalnych nie boi się wyzwań i pewnie realizuje  niebanalną strategię marketingową, aby wzmocnić swoją obecność na rynku. Ta innowacyjna koncepcja nie tylko dostarcza niezapomnianych emocji miłośnikom adrenaliny, ale także stanowi nowatorski sposób na promocję marek należących do Nacomi Group. 

Rollercoastery Nacomi Honey Harbour i Fluff Superfood Choco Chip Creek są dwiema flagowymi atrakcjami nowo powstałej strefy Sweet Valley.  Pierwsza z nich to kolejka o trasie liczącej 254 m, która wzniesie odwiedzających na wysokość 12 metrów, z prędkością 46 km/h. 

Fluff Superfood Choco Chip Creek zaprasza natomiast do pociągu, który z prędkością 55 km/h wyruszy w podróż o długości 1200 metrów, niemal porównywalnej do trasy Zadry lub Abyssusa. Kolejka imitująca lokomotywę parową posiada konstrukcję o wysokości 16,5 metra.  Warto również wiedzieć, że rollercoaster jednorazowo zmieści aż 32 osoby – żadna inna atrakcja nie zapewnia tak dużej przepustowości.

Słodka tematyka obu rollercoasterów, budująca skojarzenie z urzekającymi zapachami kosmetyków Nacomi i Fluff, kieruje uwagę w stronę doświadczeń odbiorców i wzmacnia emocjonalne zaangażowanie w marki. Każda przejażdżka będzie dla odwiedzających nie tylko świetną zabawą, ale także przybliży klientom DNA firmy. 

Nacomi Group zadbało również o dodatkowe wrażenia dla gości parku i stałe wyeksponowanie marek. Na terenie strefy Sweet Valley odwiedzający znajdą m.in. wizualizacje produktów z kodem QR i ciekawostkami, fotobudkę, lustra w łazienkach do selfie, strefę chillu  i wiele innych niespodzianek. Klienci mogą także kupić w sklepie produkty marek Nacomi i Fluff. 

Współpraca Nacomi i Fluff Superfood z Energylandią to przełom w działaniach marek kosmetycznych. Nacomi Group wytycza ścieżkę gigantom branży – do tej pory swoją obecność w Parku Rozrywki zaznaczały przede wszystkim marki z branż FMCG i paliwowych. Kolaboracja z Energylandią umożliwi firmie zwiększenie świadomości i rozpoznawalności obu marek oraz dotarcie do jeszcze szerszego grona nowych klientów zarówno z Polski, jak i zagranicznych turystów. Dzięki odważnym i innowacyjnym działaniom marketingowym, Nacomi Group skutecznie umacnia swoją pozycję na rynku, pokazując, że kreatywność może iść w parze z biznesowym sukcesem.

Wielkie otwarcie nowej strefy Sweet Valley nastąpiło 27 kwietnia. Odwiedzający mogą skorzystać z 10 atrakcji, znajdujących się na imponującej powierzchni 4 ha. Oprócz dwóch familijnych rollercoasterów sygnowanych nazwami marek Nacomi i Fluff Superfood, goście mają do dyspozycji zakręcone filiżanki, karuzele, cukierkowe sklepiki, pokazy i wiele dodatkowych atrakcji.

Artykuł reklamowy powstały we współpracy z Nacomi Group