Inicjatywę wsparli Michał Żebrowski, Ewa Gawryluk, Rafał Mohr, Beata Pawlikowska, Malwina Roczniok i Ewelina Gac. Dzięki akcji do placówek w Zielonej Górze, Szczecinku, Tarnowskich Górach, Racławicach, Puławach, Głownie, Kołobrzegu i Skawinie trafią łącznie 2 tony karmy.
Podstawowym problemem, z jakim borykają się schroniska w Polsce, jest wykarmienie dużej liczby zwierząt. Właśnie dlatego powstała akcja #2TonyNaBezdomneOgony, która miała na celu uzbieranie jak największej ilości karmy dla bezdomnych kociaków.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Na stronie www.karmimypsiaki.pl/2tonynabezdomneogony została umieszczona baza zdjęć kotów przebywajacych w schroniskach w Zielonej Górze, Szczecinku, Tarnowskich Górach, Racławicach, Puławach, Głownie, Kołobrzegu i Skawinie. Każdy z nich miał przypisany koszyk z różnymi produktami. Użytkownik sam mógł zdecydować, które z nich – i w jakiej liczbie – kupić.
Do wspierania kociaków na swoich mediach społecznościowych zachęcali Michał Żebrowski, Ewa Gawryluk, Rafał Mohr, Beata Pawlikowska, Malwina Roczniok i Ewelina Gac.
W ciągu zaledwie czterech tygodni kupiono łącznie 2 tony karmy dla bezdomnych zwierzaków. Trafi ona bezpośrednio do placówek, w których przebywają bezdomne kociaki.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Akcja #2TonyNaBezdomneOgony odbywała się w ramach kolejnej edycji Miesiąca z Wielkimi Kotami, podczas którego widzowie kanału National Geographic Wild przez cały luty codziennie o 22:00 mogli oglądać programy dokumentalne poświęcone problemom wielkich kocich drapieżników.
Słuchaj podcastu NowyMarketing