22. września ruszy druga edycja Design Wars, czyli pojedynek grafików na żywo

Stawka jest konkretna: zwycięzca pojedzie do Cannes. Konkurs odbywa się w ramach programu Young Creatives organizowanego przez Klub Twórców Reklamy.
O autorze
1 min czytania 2020-09-14

Już 22 września w warszawskim newonce.bar odbędzie się kolejna odsłona wojny grafików – Design Wars. Konkurs daje szanse na wyjazd na największy festiwal kreatywności na świecie Cannes Lions, który odbędzie się 21-25.06.2021r. Zadanie polegać będzie na opracowaniu projektu graficznego na żywo w odpowiedzi na brief, korzystając wyłącznie z zasobów banku zdjęć www.shutterstock.com.

Partnerem konkursu, a jednocześnie autorem briefu dla uczestników jest Burger King. Zadanie z jakim zmnierzą się młodzi twórcy pozostanie tajemnicją niemal do ostaniej chwili. Graficy przez 35 minut będą projektować na żywo, a następnie przedstawią dwie kreacje przygotowane w odpowiedzi na brief marki. O zwycięzcy zadecyduje publiczność. W trakcie wydarzenia odbędzie się głosowanie – goście oddadzą głos na swojego faworyta, logując się na wskazanej stronie www. Laureat zostanie przedstawiony tuż po głosowaniu.

Sponsorem nagrody – wyjazdu na festiwal Cannes Lions 2021, wraz z przelotem, hotelem oraz akredytacją dla 1 osoby – jest Shutterstock/DCODE MEDIA, oficjalny partner wydarzenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj