Już 22 września w warszawskim newonce.bar odbędzie się kolejna odsłona wojny grafików – Design Wars. Konkurs daje szanse na wyjazd na największy festiwal kreatywności na świecie Cannes Lions, który odbędzie się 21-25.06.2021r. Zadanie polegać będzie na opracowaniu projektu graficznego na żywo w odpowiedzi na brief, korzystając wyłącznie z zasobów banku zdjęć www.shutterstock.com.
Partnerem konkursu, a jednocześnie autorem briefu dla uczestników jest Burger King. Zadanie z jakim zmnierzą się młodzi twórcy pozostanie tajemnicją niemal do ostaniej chwili. Graficy przez 35 minut będą projektować na żywo, a następnie przedstawią dwie kreacje przygotowane w odpowiedzi na brief marki. O zwycięzcy zadecyduje publiczność. W trakcie wydarzenia odbędzie się głosowanie – goście oddadzą głos na swojego faworyta, logując się na wskazanej stronie www. Laureat zostanie przedstawiony tuż po głosowaniu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Sponsorem nagrody – wyjazdu na festiwal Cannes Lions 2021, wraz z przelotem, hotelem oraz akredytacją dla 1 osoby – jest Shutterstock/DCODE MEDIA, oficjalny partner wydarzenia.