– 30-lecie istnienia IAA Polska to wydarzenie istotne dla całego środowiska reklamowego. Pragniemy to podkreślić, wręczając Stowarzyszeniu szczególny prezent – plakat autorstwa Oli Jasionowskiej, będący zwiastunem naszych działań na rzecz przyrody, oraz realne 3 drzewa do posadzenia w Parku Praskim – mówi Anna Zimecka, project director SAR, pomysłodawczyni akcji.
Zobacz również
Plakat autorstwa Oli Jasionowskiej
IAA Polska rozpoczyna od akcji realizowanej w ramach programu Zielony Fundusz dla Warszawy, prowadzonego przez Zarząd Zieleni m.st. Warszawy. Dzięki współpracy, już tej jesieni posadzi na terenie Parku Praskiego 3 drzewa: klon, grab i jabłoń purpurową.
– Cieszę się, że w ramach Zielonego Funduszu dla Warszawy zgłosiło się do nas Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i możemy rozpocząć długofalową współpracę opartą na kreatywnych rozwiązaniach dla zieleni w mieście. Mimo że Park Praski w zeszłym roku przeszedł pełną modernizację, posadzenie 3 nowych drzew sprawi, że Park będzie jeszcze atrakcyjniejszy dla odwiedzających – informuje Monika Gołębiewska-Kozakiewicz, dyrektorka Zarządu Zieleni.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Dziękujemy SAR za tak nietuzinkowy prezent. Przyjmujemy go z olbrzymią wdzięcznością. Wierzymy, że to dopiero początek branżowych działań na rzecz przyrody, a 3 drzewa pączkować będą wieloma innymi akcjami, które środowisko reklamy sprezentuje środowisku nas wszystkich. To działanie również idealnie wpisuje się w zainicjowany przez SAR projekt ESG dla branży komunikacji marketingowej, którego IAA Polska jest partnerem. Razem możemy zdecydowanie więcej – podkreśla Agnieszka Sora, prezeska Stowarzyszenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
SAR zachęca do włączenia się w akcję i wspólnego dbania o Park Praski.
– Będziemy zapraszać Was na majówki, zwiedzanie parku, zbieranie śmieci, czy sadzenie drzew i krzewów – zachęca Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.
Plakat-prezent dla IAA Polska stworzyła Ola Jasionowska, członkini Zarządu KTR. Za strategię i ideę kreatywną odpowiada team kreatywny SAR – Piotr Wojnarowski i Kamil Gamza. Twórcy zrzekli się swoich honorariów i przeznaczyli je na cele społeczne.