W tym roku Clouds Fest gościł w trzech miastach od czerwca do sierpnia. Pierwszym przystankiem był Gdańsk – teren Stoczni Cesarskiej, kolejnym Wrocław – Pergola przy Hali Stulecia we Wrocławiu, trzecia odsłona miała miejsce przy Szybie Prezydent – Sztygarka w Chorzowie. Wszystkie miejsca wyróżniał wyjątkowy punkt wysokościowy.
Clouds Fest to nowy festiwal muzyczny, który wystartował w 2021 roku. Prace nad edycją 2022 trwały przez cały rok, by powtórzyć sukces ubiegłorocznych imprez, które z powodu trwającej pandemii, organizatorzy zaaranżowali w latającym balonie, co idealnie wpisało się w koncepcję festiwalu w chmurach. Tego lata Clouds Fest kolejny raz pozytywnie zaskoczył uczestników. Artyści wystąpili między innymi z 42-metrowej wieży wyciągowej Szybu Prezydent na terenie chorzowskiej Sztygarki.
Zobacz również
Najlepszy polski rock zestawiony z popem i rapem to mix, który dobrze sprawdził się na wakacyjnej scenie festiwalowej. Tegoroczny Clouds Fest cieszył się ogromnym zainteresowaniem, a z koncertu na koncert przybywało gości, co stanowi dla nas inspirację do kreatywnego myślenia o kolejnych projektach. Kompleksowa realizacja tak spektakularnych przedsięwzięć, jest dla naszej agencji nie tylko wyzwaniem, ale także ogromną satysfakcją – komentuje Emilia Błaszczak, business director w 180heartbeats + JUNG v MATT, agencji odpowiedzialnej za koncepcję kreatywną, realizację i promocję wydarzenia.
Atrakcje festiwalowe
Oprócz muzycznych uniesień podczas koncertów nie zabrakło licznych atrakcji – przestrzeni gastronomicznej, wyjątkowych fotobudek, strefy chilloutu, czy punktów gier i zabaw. Sporym zainteresowaniem cieszyły się aktywacje „Złap chmurę”, polegająca na szukaniu i skanowaniu naklejek z kodami QR, dzięki którym uczestnicy mogli zdobywać pakiety festiwalowe, których rozdano kilkaset.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizatorem Clouds Fest 2022 była firma Revolume. Za strategię, koncepcję kreatywną, obsługę social media i współpracę z influencerami oraz produkcję eventu odpowiadała agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.