E-sprzedawcy nie mają łatwego życia. Jak nie zmiany w algorytmach Googla czy Facebooka, to w zmiany w puchnącej liście „klauzul abuzywnych” czyli spisie punktów regulaminów, które są niezgodne z prawem. Dodatkowo samo prowadzenie firmy w Polsce postrzegane jest jako niezbyt proste, a co więcej wymagające dużej sumienności w śledzeniu ciągłych zmian.
W lutym 2015 roku minie dekada od kiedy powstało biuro rachunkowe BanFi, dzisiaj rozpoznawalne już jako BanFi Group – zewnętrzny dział finansowo-kadrowy i doradcy biznesowi. Firma specjalizuje się w odciążaniu przedsiębiorców w tematach rachunkowych i personalnych, tak by mogli skupić się na tym, co naprawdę lubią, i co sprawiło, że założyli firmę.
Zobacz również
Izabela Bitowt, Public Relations Manager BanFi Group – „Wśród całej masy materiałów, które mają z założenia mają ułatwić życie e-Sprzedawcy, nie ma zbyt wielu jednolitych publikacji zamkniętych w PDF, które poruszają kwestie rachunkowo-księgowe czy kadrowe. My postanowiliśmy wypełnić tę lukę na początek odpowiadając na 34 zagadnienia, które najczęściej padają przy obsłudze naszych klientów czy kontrahentów. Wierzymy, że przygotowane opracowanie wpasuje się w pożyteczny trend dzielenia się wiedzą i doświadczeniem”.
Publikacja „Pytania i odpowiedzi o rozliczenia e-handlu” to 80 stron bezpłatnej wiedzy ze zróżnicowanym poziomem zagadnień. Niektóre tematy są codziennością, inne zaś potrafią pojawić się niezwykle rzadko, ale wówczas wymagają specjalistycznej konsultacji lub żmudnych poszukiwań. PDF od BanFi Group z pewnością nie wyczerpuje całego tematu rozliczeń w e-commerce, jednak stwarza okazję do tego, by w pierwszym kwartale 2015 pojawiało się kolejne wydanie, zawirające także o najciekawsze pytania nadesłane przez czytelników pierwszej edycji.
Publikację można pobrać bezpłatnie na stronie www.raporty.banfigroup.pl. Patronat medialny objęła Izba Gospodarki Elektronicznej E-commerce Polska, a także firmy: PayU, Grupa Unity, Trustedshops, PricePanorama, magazyn Online-Marketing oraz Fundacja Polak 2.0. Warto przy okazji wspomnieć, iż kooperacja z „FP2.0” to początek większej współpracy, bowiem BanFi Group dołączyło jako partner merytoryczny do programu „Profesjonalista eHandlu”, gdzie będzie dostarczać wiedzę z zakresu księgowości, podatków czy kadr.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Raport można pobrać pod tym adresem >>
Słuchaj podcastu NowyMarketing