Agencja 4Frame jest autorem konceptu „Nestlé porusza Polskę”, który ma zachęcić Polaków do aktywnego spędzania czasu wolnego. Pomysł na aktywację, która w dosłowny sposób wpływać będzie pozytywnie na lokalne społeczności jest odpowiedzią na wyznawane przez firmę Nestlé wartości.
W tym roku świętujemy 150-lecie istnienia Nestlé na świecie. W działania firmy od zawsze wpisana była troska nie tylko o jakość produktów, ale i o podnoszenie jakości życia konsumentów. Dlatego też ten jubileusz postanowiliśmy świętować w Polsce aktywnie. Zaproponowana przez agencję 4Frame wielowymiarowa akcja „Nestlé porusza Polskę” doskonale wpisuje się w nasze potrzeby, a także w filozofię– mówi James Knott, Dyrektor Działu Rozwoju Kategorii i Kanałów Sprzedaży w Nestlé.
Zobacz również
4Frame odpowiedzialna jest za koncept kreatywny programu, a także jego realizację w tym m.in. za stworzenie specjalnej strony WWW dedykowanej „Nestlé porusza Polskę”, reklamy TV i szyte na miarę akcje dla detalistów.
Po stronie agencji leży także organizacja loterii konsumenckiej oraz całościowa obsługa i koordynacja ogólnopolskiego konkursu dla gmin. Nagrodami w trwającym już konkursie „Nestlé porusza Polskę – Porusz swoją okolicę” będą ufundowane przez Nestlé siłownie plenerowe. Ma być ich w sumie 16 – po jednej dla każdego województwa. Od stycznia do końca marca trwał nabór zainteresowanych gmin. Na dedykowanej akcji stronie nestleporusza.pl trwa ogólnopolskie głosowanie, które pozwoli na wyłonienie zwycięskich lokalizacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing