5 nowych osób w Client Service agencji Ogilvy & Mather. Wszystkie z digitalowym doświadczeniem

Do grupy Ogilvy & Mather dołączyły dwie nowe osoby: Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany. Agencja zatrudniła również nowego Client Service Directora i dwóch Account Executive.
O autorze
1 min czytania 2014-09-23

Katarzyna Pietraszewska przeszła do Ogilvy & Mather z 180heartbeats + JUNG v. MATT, gdzie jako Senior Account Executive oraz Account Manager dbała m.in. o takich klientów jak: ING Życie, ING Bank, Pernod Ricard, NIVEA Polska. W Ogilvy & Mather objęła funkcję Account Managera i odpowiedzialna jest za działania dla marki Nju mobile.

Leszek Wolany obejmuje stanowisko Account Managera i będzie odpowiedzialny za działania dla klientów IBM i Mango. Wolany jest ekspertem w zakresie online marketingu, a wcześniej pracował dla PKO Bank Polski, Hasbro, Danone, Loreal oraz LG.

Z początkiem października do zespołu Client Service dołączą trzy kolejne osoby: Client Service Director, odpowiedzialny za obsługę wszystkich klientów agencji oraz dwóch Account Executive, którzy będą wspierać działania dla klientów BAT, BP, Nju mobile i Philips. Wszystkie nowozatrudnione osoby pracowały wcześniej w agencjach digitalowych.

Ogilvy & Mather planuje również kolejne rekrutacje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj