8 marca mija termin głosowania w konkursie AD WO/MAN

Do 8 marca przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych mogą głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród AD WO/MAN. To już dziesiąta edycja tego konkursu
O autorze
2 min czytania 2022-02-24

Kandydatów na short listy w każdej z czterech kategorii wskazało ponadstuosobowe grono ekspertów, a spośród tych wskazań nominowanych wyłoniła redakcja magazynu „Press”.

Od 14 do 18 lutego br. na profilu Press.pl na TikToku laureaci poprzednich edycji konkursu ogłaszali kolejne nominacje.

Poniżej pełna lista nominowanych do AD WO/MAN 2021 (kolejność alfabetyczna).

Kategoria Agencje reklamowe:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Wojciech Borowski – Group CEO, McCann Poland
  • Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO
  • Karolina Kałużna, współzałożycielka i dyrektorka kreatywna agencji Przestrzeń
  • Grzegorz Krzemień, prezes i współtwórca GoldenSubmarine
  • Dawid Szczepaniak, chief creative officer w VMLY&R Poland

Kategoria Agencje mediowe:

  • Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM
  • Magdalena Kolenkiewicz, managing director w agencji Starcom
  • Beata Szcześniak, general manager agencji Spark Foundry
  • Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group Poland
  • Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media

Kategoria Agencje PR:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Tomasz Alberski, managing partner agencji Komunikacja Plus PR
  • Sebastian Hejnowski, CEO agencji SEC Newgate CEE
  • Sebastian Stępak, chief executive officer w agencji MSL
  • Grzegorz Szczepański, chief executive officer w agencji Hill + Knowlton Strategies
  • Katarzyna Życińska, prezeska 38PR & Content Communication

Kategoria Studia produkcyjne:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Marcin Dworucha, managing director, producer & partner F25 Production House
  • Jarosław Gajewski, prezes Lemon Film Studio
  • Katarzyna Lachowicz, ostatnio head of production Bites, obecnie freelancerka
  • Maciej Maciantowicz, prezes Dynamo Film/Dynamo Group
  • Magdalena Olak, managing director & executive producer w Tank

Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz czwarty zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba fizyczna, pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i studia postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce. To wyróżnienie przyznane zostanie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które głosują w konkursie.

Regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na Adwoman.press.pl. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali w marcu.

W tym roku dodatkowo, wspólnie z aplikacją TikTok organizatorzy przygotowali wyzwanie! Agencje reklamowe, PR, mediowe i studia produkcyjne mogą przygotować krótkie materiały wideo przedstawiające osoby nominowane do tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN. Do wygrania m.in. 5 tys. zł na kampanię reklamową na TikToku.

Poważnie, zabawnie, lekko, z abstrakcyjnym pomysłem – formuła zależy od kreatywności biorących udział w wyzwaniu. Wideo ma pokazać jedną (lub więcej) z 20 nominowanych do AD WO/MAN 2021 osób (pełna lista nominowanych znajduje się na stronie Adwoman.press.pl).

– Wyzwanie ma być swoistą okazją do zabawy dla całej branży reklamowej. Na co dzień zespoły agencyjne tworzą kreacje dla klientów – tym razem mają okazję do autopromocji. Można zachęcać do głosowania na osobę z firmy, w której się pracuje, lub wesprzeć kogoś z konkurencji. Wszystkie chwyty są dozwolone – mówi Weronika Mirowska, dyrektor wydawnicza magazynu „Press”, organizatora AD WO/MAN.

Na zwycięzcę wyzwania, którego wyłonią przedstawiciele „Press” i TikToka, poza świetną zabawą czekają nagrody: 5 tys. zł do wykorzystania na dowolną kampanię reklamową na TikToku wraz ze wsparciem merytorycznym oraz specjalne szkolenie ze strategicznego używania platformy. Wszystkie uczestniczące firmy dostaną pakiet gadżetów od TikToka.

Najciekawsze filmy mogą zostać wyświetlone podczas gali AD WO/MAN 2021 w marcu br.

Materiał wideo w formacie pionowym, o długości maksymalnie 3 minut należy wysłać na adres [email protected]. Film zostanie opublikowany na profilu „Press” na TikToku (tiktok.com/@press.pl) z hashtagiem #iamadwoman i w innych kanałach magazynu.

Termin nadsyłania wideo upływa 4 marca. Liczba wyświetleń i polubień filmu nie ma wpływu na wynik głosowania w głównym konkursie AD WO/MAN (głosowanie na zwycięzców AD WO/MAN 2021 trwa do 8 marca na stronie Adwoman.press.pl).

Organizator: Press
Partner AD WO/MAN X-lecia: Tik Tok
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Škoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Partnerzy Gali: Human Ark Animation Studio, F25 Production House, Cocosound, Royal Catering, M-sound Multimedia, Mielżyński
Patroni medialni: NowyMarketing, Marketer+, Marketing przy Kawie