fot. Courtesy of The Coca-Cola Company
Studio Coke AI ma być dostępne podczas takich wydarzeń jak Lollapalooza w Chicago czy Austin City Limits Music Festival w Teksasie. Osoby, które chciałyby wziąć udział w nagraniu piosenki, mogą to zrobić indywidualnie lub w grupie. Wystarczy, że odpowiedzą na kilka pytań związanych z tym, jak chcieliby, by brzmiała ich piosenka oraz wyglądał teledysk czy okładka albumu.
Zobacz również
– To wciągające doświadczenie jest doskonałym przykładem połączenia pasji pokolenia Z do muzyki, kreatywności i technologii w celu napędzania rozwoju marki wśród następnej generacji konsumentów – mówi James Robinson, dyrektor kreatywny Momentum Worldwide
Coca-Cola od dawna wykorzystuje muzykę w swoich działaniach marketingowych. Obejmują one m.in. współprace z gwiazdami muzyki (np. z Rosalią), patronaty nad wydarzeniami muzycznymi czy organizowanie własnych akcji muzycznych (np. Coke Summer Music).
Kwestią czasu było wprowadzenie sztucznej inteligencji do strategii. Po raz pierwszy marka podjęła się współpracy z twórcą ChatGPT w marcu br., kiedy uruchomiła platformę „Create Real Magic”. Coca-Cola zachęciła wówczas konsumentów do tworzenia grafik przy użyciu AI. Najlepsze z nich znalazły się na billboardach w Nowym Jorku i Londynie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS Coca-Cola chce wejść na rynek alkoholi premium. Planuje przejąć markę Finlandia
Coca-Cola HBC jeszcze w tym roku chce przejąć znaną markę wódki Finlandia. Transakcja ma opiewać na 220 mln dolarów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2 „Dziewczyna z perłą” podaje Coca-Colę na lotnisku w São Paulo
Butelka schłodzonej Coca-Coli… prosto z rąk „Dziewczyny z perłą”? Marka stworzyła niezwykłą aktywację na lotnisku Guarulhos w São Paulo. Billboard 3D udowadnia, że Coca-Cola wie, czym jest jest „prawdziwa magia”.