Coca-Cola postanowiła stworzyć na lotnisku Guarulhos w São Paulo billboard 3D przy użyciu „3D Deep Iconic firmy JCDecaux. Celem popularnej marki było dostarczenie inspiracji i magii klientom, którzy teraz mogą doświadczyć połączenia świata wirtualnego ze światem rzeczywistym.
Na trójwymiarowym billboardzie pojawia się słynna postać z dzieła Vermeera „Dziewczyna z perłą”, która tym razem nie pozuje statecznie, ale porusza się i wchodzi z interakcję z odbiorcą. Bohaterka obrazu wyciąga butelkę Coca-Coli, dynamicznie ją podrzuca i na koniec „wrzuca ją” prosto do automatu z napojami.
Zobacz również
– Żyjemy w czasach, gdy bariera między światem fizycznym a cyfrowym coraz bardziej się zmniejsza. Coca-Cola jest tego świadoma i udowadnia, że technologia może pozytywnie wpłynąć na konsumentów. Łączenie dzieł sztuki ze sztuczną inteligencją to kolejny sposób na pokazanie, że z Coca-Colą można tworzyć magiczne chwile w życiu ludzi. Z Coca-Colą zawsze dzieje się magia, a to jest kolejne wyjątkowe doświadczenie! – komentuje Ted Ketterer, dyrektor marketingu Coca-Cola Brazil.
Billboard można zobaczyć od 21 do 28 marca tuż obok stanowiska odprawy Terminal 3 na międzynarodowym lotnisku Guarulhos (GRU), czyli jednym z głównych lotnisk w Ameryce Łacińskiej.
Aktywacja jest częścią nowej globalnej kampanii „Masterpiece”, którą marka rozpoczęła na początku miesiąca z agencją Blitzworks.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Nowy PEUGEOT 408 na trójwymiarowych animacjach w centrum Warszawy
PEUGEOT prezentuje sylwetkę nowego modelu PEUGEOT 408 w nowej kampanii 3D na ekranach DOOH w centrum Warszawy. Dzięki anamorficznej animacji wydaje się, że samochód wyświetlany na ekranie LED wyjeżdża poza jego krawędzie – przyciągając wzrok przechodniów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2 Midjourney to gamechanger w marketingu?
Sztuczna inteligencja potrafi bardzo przyspieszyć pracę agencji marketingowych. I to nie tylko w kontekście kreacji, ale też np. na poziomie przetargów. Agencja Plej dzieli się swoim kilkumiesięcznym doświadczeniem z Midjourney.