Amerykańska firma postanowiła podkreślić w swojej komunikacji korzyści płynące z żywotności baterii w ich urządzeniach.
W krótkometrażowym filmie widzimy rolnika prowadzącego ciągnik, który w ślimaczym tempie transportuje olbrzymią dynię. Jest zupełnie sam na pustkowiu, a mapa w jego iPhonie pokazuje, że prosta droga ciągnie się przed nim jeszcze ponad 100 mil.
Zobacz również
W tym zabawnym spocie słyszymy utwór autorstwa amerykańskiego rapera Ludacrisa. Za koncepcję odpowiada agencja Apple Marcom.
PS Google krytykuje Apple w najnowszej serii reklam swojego smartfona
Google wchodzi do gry i stara się odeprzeć konkurencję, prezentując serię reklam dotyczących telefonu Pixel. W krótkich spotach zestawiono go z Iphonem, przedstawiając wady smartfonu od Apple.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS 2 Apple walczy z sadownikami ze Szwajcarii. Chodzi o wizerunek jabłka w logotypie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Apple chce zastrzec wizerunek jabłka w logotypach. Nie chodzi jedynie o te nadgryzione, ale o wszystkie jego formy. Jedną z firm, którą Apple zmusza do zrezygnowania z tego symbolu jest szwajcarska organizacja zrzeszająca sadowników.