Digital interactive citylight w kampanii filmu Disneya „Kraina lodu”

W ramach działań promujących „Krainę lodu”zostanie wykorzystany autorski dotykowy nośnik digital citylight przygotowany przez Posterscope Poland i Stroer, który angażuje przechodniów w historię świata filmu i jej bohaterów.
O autorze
1 min czytania 2013-12-12

29 listopada na ekrany kin weszła „Kraina lodu” – pełna przygód, animowana komedia wyprodukowana w Walt Disney Animation Studios. Historia ma swój wstęp w realnym świecie za sprawą unikalnego na polskim rynku nośnika – digital interactive citylight, który w dotykowej wersji jest dostępny do końca roku w warszawskim metrze, przy wejściu na stację Ratusz – Arsenał.

Autorski nośnik, powstały we współpracy Posterscope Poland i Stroer, dzięki zastosowaniu ekranu dotykowego umożliwia niecodzienną, interaktywną wizytę w ”Krainie Lodu”. Dedykowana aplikacja, przygotowana przez Hypermedia Isobar, angażuje przechodniów w historię świata filmu i jej bohaterów. Realizacja jest przykładem trendu digitalizacji i wkraczania angażujących form interaktywnych także do mediów uznawanych do tej pory jako tradycyjne.

Dedykowana aplikacja prezentowana na nośniku digital interactive citylight jest częścią wielokanałowej kampanii komunikacyjnej realizowanej w telewizji (stacje ogólnopolskie, tematyczne i dziecięce), internecie (w serwisach YouTube, Ipla, Facebook, Onet, Czasdzieci.pl, Ipla.tv, NK.pl) oraz w OOH. Za zaplanowanie i zakup mediów w TV i internecie odpowiada dom mediowy Carat. Agencja reklamy zewnętrznej Posterscope Poland przygotowała komunikację OOH w 8 największych aglomeracjach w Polsce oraz koncepcję wykorzystania nośnika digital interactive citylight.

Kampania reklamowa filmu ”Kraina lodu” potrwa do końca roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj