Samochód w subskrypcji? Jak dziś wygląda proces wyboru nowego auta | Piotr Wójcik, ARVAL [podcast]

Samochód w subskrypcji? Jak dziś wygląda proces wyboru nowego auta | Piotr Wójcik, ARVAL [podcast]
Dlaczego w erze online, konsumenci nadal potrzebują fizycznych doświadczeń? Przed jakimi wyzwaniami marketingowymi stoi branża motoryzacyjna? Na te i inne pytania odpowiada Piotr Wójcik, Head of Marketing and Products w ARVAL Services Lease Polska.
O autorze
0 min czytania 2023-10-06

Arval Store to salon samochodowy nowej generacji, w którym można wybrać dla siebie auto spośród kilkudziesięciu modeli oraz przetestować rozwiązania mobilnościwe. Z kolei Arval Flex to oferta pozwalająca użytkować auta w miesięcznej subskrybcji.

Jak na przestrzeni ostatnich lat zmienił się proces zakupu auta przez Polaków – gdzie kupujemy, jak kupujemy, na co zwracamy uwagę?

– Coraz większą popularność zdobywa możliwość wynajmu długo- i średnioterminowego auta. Jest to usługa, która może mieć w sobie cały pakiet usług. To znaczy, że oprócz tego, że mamy możliwość użytkowania samochodu, mamy zapewniony serwis, opony do tego samochodu, ubezpieczenie. Czyli cały pakiet związany z eksploatacją samochodu – mówi Piotr Wójcik, Head of Marketing and Products w ARVAL Services Lease Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing