„To co lokalne może być globalne”. Mata w najnowszej kampanii marki adidas

adidas Originals zaprezentował nową platformę komunikacyjną, w której w roli ambasadora marki na polskim rynku występuje raper Mata. Z kolei na ryznku zagranicznym w kampanii pojawią się takie gwiazdy jak Zinedine Zidane czy David Beckham.
O autorze
1 min czytania 2023-10-10

W globalnej kampanii występują wybitni sportowcy, muzycy czy ikony popkultury, jak m.in. Zinedine Zidane, Jenna Ortega, Pusha T czy David Beckham. W tym gronie znalazł się Mata, który z marką związany jest od ponad dwóch lat. 

Każdy z ambasadorów kampanii swoją działalnością, charyzmą i wizerunkiem odpowiada wartościom, które przyświecają marce adidas Originals. W kampanii ambasadorzy odpowiadają na pytania o przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. Podobnie Mata, który opowiada o swojej historii, o tym, skąd pochodzi, czym jest dla niego oryginalność. 

W ramach kampanii powstało lokalne video z udziałem Maty. Prowadzone są działania w kinach, OOH, w social mediach oraz działania z influencerami i z mediami. Powstaną także dedykowane murale. Za strategię, ideę kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R Poland. 


PS Mata i FC Barcelona. Na stadionie Spotify Camp Nou pojawiła się reklama najnowszego albumu rapera

Podczas meczu FC Barcelony i Celta Vigo na trybunach pojawił się polski raper młodego pokolenia – Mata. Z kolei na bandach otaczających boisko Spotify umieściło reklamę promującą nowy album artysty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2 OSH33 Love Potion – wspólna kampania reklamowa OSHEE i Maty

OSH33 Love Potion to linia lifestyle’owych napojów będących efektem collabo OSHEE i Maty. Spot reklamowy stanowi wejście w świat gier komputerowych, cyfrowych awatarów i nawiązanie do estetyki teledysków artysty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing