Jego podstawą (dosłowną i przenośną) są klapki Kubota, które pozwalają na przeniesienie się do przyjemniejszej i bardziej komfortowej rzeczywistości. Marka po raz kolejny nawiązuje w swojej komunikacji do szeroko rozumianego komfortu – zarówno w ruchach, jak i w myśleniu.
Kubota zachęca: wkrocz do strefy komfortu
Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii konsekwentnie podkreślają, że rolą brandu jest dostarczanie radości, przełamywanie konwenansów i najważniejsze – troska o komfort swoich klientów.
Zobacz również
– Od początku istnienia marki Kubota budujemy komunikację opartą na przekonaniu, że klapki Kubota są synonimem dystansu, poczucia humoru i luzu. Teraz do popularnego hasła „Kubota to nie klapki, to styl życia” dodajemy: to również podstawa komfortu – mówi Paweł Dąbrowski, Marketing & e-Commerce Director Kubota S.A.
Dobre, komfortowe samopoczucie jest dla każdego
W nowej kampanii Kubota żongluje skojarzeniami związanymi z odpoczynkiem, dobrym samopoczuciem i spędzaniem czasu w dokładnie taki sposób, jaki lubimy najbardziej. Dbanie o swój komfort może oznaczać zarówno beztroskie leniuchowanie, wspólne chwile z bliskimi, jak i uprawianie sportu.
– Tej jesieni zachęcamy, by wkroczyć do swojej strefy komfortu w klapkach Kubota. Wiemy, że towarzyszymy naszym klientom w najróżniejszych (często zabawnych, szalonych) okolicznościach. Najczęściej jednak klapki Kubota znajdują się na stopach podczas odpoczynku i wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba relaksu, znalezienia chwili dla siebie – po powrocie z męczącej podróży, po długim dniu, podczas spędzania czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Dlatego w nowej kampanii chcemy powiedzieć: “Kubota. Podstawa komfortu”. Bo Kubota to nie tylko klapki, ale symbol wygody i dobrego samopoczucia, który nawet najbardziej ponury dzień zmieni w bardziej komfortowy – podsumowuje Alina Sztoch, CEO & Co-founder Kubota S.A.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach prowadzonych aktywności marka Kubota stworzyła cykl spotów video, których wspólnym mianownikiem i – dosłowną – podstawą komfortowych sytuacji są klapki Kubota, a dokładnie modele Kubota Rzep 2.0 i Rzep 2.0 Tech, które w kampanii pojawiają się na pierwszym planie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncepcję kreatywną kampanii oraz produkcję spotów video odpowiada agencja digital marketingowa Tigers.
PS Kubota świętuje Pride Month i zachęca: Tęczniej z dumy!
To już czwarty rok z rzędu, gdy marka Kubota w czerwcu przybrała tęczowe barwy. Tegoroczny Pride Month ozdobiła jednak nie tylko tęcza, ale i kolorowe kwiaty, do których zasadzenia Kubota zachęciła swoich pracowników.
PS2 ALINA SZTOCH: W marketingu chodzi tak naprawdę o propozycję wartości
Co przyczynia się do tego, że kultowe marki sprzed lat wracają i stają się znów popularne? Czy trudno jest zaprezentować się przed młodym pokoleniem, które wcześniej nie miało styczności z marką? O tym rozmawialiśmy z Aliną Sztoch – CEO i co-founder w Kubocie.