Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Klapki Kubota podstawą komfortu – premiera nowej kampanii marki w internecie

Marka Kubota wystartowała z kampanią wizerunkową „Podstawa komfortu”. To najnowsza odsłona dobrze znanych produktów polskiego brandu, które tym razem stały się gwarantem doskonałego odpoczynku.
O autorze
2 min czytania 2023-10-23

Jego podstawą (dosłowną i przenośną) są klapki Kubota, które pozwalają na przeniesienie się do przyjemniejszej i bardziej komfortowej rzeczywistości. Marka po raz kolejny nawiązuje w swojej komunikacji do szeroko rozumianego komfortu – zarówno w ruchach, jak i w myśleniu.

Kubota zachęca: wkrocz do strefy komfortu

Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii konsekwentnie podkreślają, że rolą brandu jest dostarczanie radości, przełamywanie konwenansów i najważniejsze – troska o komfort swoich klientów.

– Od początku istnienia marki Kubota budujemy komunikację opartą na przekonaniu, że klapki Kubota są synonimem dystansu, poczucia humoru i luzu. Teraz do popularnego hasła „Kubota to nie klapki, to styl życia” dodajemy: to również podstawa komfortu – mówi Paweł Dąbrowski, Marketing & e-Commerce Director Kubota S.A.

Dobre, komfortowe samopoczucie jest dla każdego

W nowej kampanii Kubota żongluje skojarzeniami związanymi z odpoczynkiem, dobrym samopoczuciem i spędzaniem czasu w dokładnie taki sposób, jaki lubimy najbardziej. Dbanie o swój komfort może oznaczać zarówno beztroskie leniuchowanie, wspólne chwile z bliskimi, jak i uprawianie sportu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Tej jesieni zachęcamy, by wkroczyć do swojej strefy komfortu w klapkach Kubota. Wiemy, że towarzyszymy naszym klientom w najróżniejszych (często zabawnych, szalonych) okolicznościach. Najczęściej jednak klapki Kubota znajdują się na stopach podczas odpoczynku i wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba relaksu, znalezienia chwili dla siebie – po powrocie z męczącej podróży, po długim dniu, podczas spędzania czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Dlatego w nowej kampanii chcemy powiedzieć: “Kubota. Podstawa komfortu”. Bo Kubota to nie tylko klapki, ale symbol wygody i dobrego samopoczucia, który nawet najbardziej ponury dzień zmieni w bardziej komfortowy – podsumowuje Alina Sztoch, CEO & Co-founder Kubota S.A.

W ramach prowadzonych aktywności marka Kubota stworzyła cykl spotów video, których wspólnym mianownikiem i – dosłowną – podstawą komfortowych sytuacji są klapki Kubota, a dokładnie modele Kubota Rzep 2.0 i Rzep 2.0 Tech, które w kampanii pojawiają się na pierwszym planie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz produkcję spotów video odpowiada agencja digital marketingowa Tigers.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Kubota świętuje Pride Month i zachęca: Tęczniej z dumy!

To już czwarty rok z rzędu, gdy marka Kubota w czerwcu przybrała tęczowe barwy. Tegoroczny Pride Month ozdobiła jednak nie tylko tęcza, ale i kolorowe kwiaty, do których zasadzenia Kubota zachęciła swoich pracowników. 

PS2 ALINA SZTOCH: W marketingu chodzi tak naprawdę o propozycję wartości


Co przyczynia się do tego, że kultowe marki sprzed lat wracają i stają się znów popularne? Czy trudno jest zaprezentować się przed młodym pokoleniem, które wcześniej nie miało styczności z marką? O tym rozmawialiśmy z Aliną Sztoch – CEO i co-founder w Kubocie.