John Lewis prezentuje reklamę świąteczną pokazującą przyjaźń małego chłopca z… drapieżną rośliną

John Lewis prezentuje reklamę świąteczną pokazującą przyjaźń małego chłopca z… drapieżną rośliną
Przed nami „wysyp” świątecznych kampanii. Kolejne marki reklamują swoje produkty i usługi w bożonarodzeniowym stylu. Świąteczny spot z miesięcznym wyprzedzeniem wypuściła także sieć domów towarowych John Lewis.
O autorze
1 min czytania 2023-11-13

fot. screen YouTube

Materiał przedstawiony przez brytyjską markę opowiada o chłopcu, który zaprzyjaźnia się z muchołówką. 

9 listopada br., firma John Lewis opublikowała w swoich mediach społecznościowych 10-sekundowy teaser. Przedstawia on chłopca, który znajduje pudełko z napisem „Idealna choinka”. Babcia razem z wnuczkiem kupują tajemniczą szkatułkę, w której znajdowało się nasionko. Chłopiec zasadził roślinę, z której zamiast świątecznego drzewka, wyrosła… muchołówka.

Spot okazuje się być krótką historią, opowiadającą o relacjach między małym chłopcem a nietypową rośliną. Reklama porusza emocje, pokazując, że przyjaźń jest wartością, której każdy potrzebuje. Wykorzystano w niej utwór Andrea Bocelliniego, pt. „Festa”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanie świąteczne marki John Lewis

Najnowsza reklama powstała przy współpracy z agencją Saatchi & Saatchi. Wcześniejsze projekty filmowe były współtworzone przez agencję Adam & Eve DDB. Marka John Lewis & Partners postawiła na powiew świeżości, a wpływ na to mogły mieć straty z 2022 roku, które wyniosły 243 mln funtów. 

W zeszłym roku, sieć wypuściła reklamę zwracającą uwagę na dzieci dorastające w domach dziecka. Spot przedstawiał mężczyznę, który chciał się nauczyć jazdy na deskorolce. Po kilku upadkach i kontuzjach, bohater wciąż poświęcał wolny czas na opanowanie sportowej dyscypliny, zanim zjawi się adoptowana dziewczynka. W reklamie wykorzystano cover utworu „All The Small Things” zespołu Blink-182.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Sieć John Lewis & Partners zachęca do „podarowania odrobiny miłości” w te Święta

„Give A Little Love” – tak brzmiał tytuł świątecznej kampanii sieci John Lewis & Partners z 2020 roku. Motywem przewodnim bożonarodzeniowej reklamy były akty dobroci, które w tamtym roku uznawano za szczególnie istotne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Ta pełna świątecznej magii kampania sieci John Lewis chwyta za serce

Sieć John Lewis zaprezentowała w 2019 roku kampanię świąteczną, za pomocą której pokazała, jak wielką siłę mają drobne, acz pełne miłości gesty. Głównym bohaterem był mały, niesforny smok. Jego największym problemem było to, że gdy tylko czymś się bardzo ekscytował, zionął ogniem, topiąc przy tym bałwany czy podpalając choinkę.