Ta pełna świątecznej magii kampania sieci John Lewis chwyta za serce

Ta pełna świątecznej magii kampania sieci John Lewis chwyta za serce
Sieć John Lewis zaprezentowała swoją nową kampanię świąteczną, za pomocą której pokazuje, jak wielką siłę mają drobne, acz pełne miłości gesty.
O autorze
1 min czytania 2019-11-15

Już jest! Kampania, na którą czekają wszyscy, a już z pewnością marketerzy z całego świata. Sieć John Lewis bowiem znana jest ze swoich bajecznych świątecznych spotów, pełnych świetnej muzyki i poruszających historii. W tym roku marka ponownie nas nie zawiodła. 

Z okazji tegorocznych świąt Bożego Narodzenia sieć przygotowała iście magiczną kampanię, której głównym bohaterem jest mały, niesforny smok. Jego największym problemem jest to, że gdy tylko czymś się bardzo ekscytuje, zionie ogniem, topiąc przy tym bałwany, podpalając choinkę, słowem – niszczy mieszkańcom miasteczka święta. 

Wtedy na niesamowity pomysł wpada jego mała przyjaciółka, która chce, by i mały smok mógł poczuć prawdziwą rodzinną i magiczną atmosferę świąt. 

Za realizację odpowiada agencja Adam&Eve/DDB.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Brytyjska sieć Sainsbury’s ruszyła z nową kampanią świąteczną, w której przenosi nas do Londynu rodem z książek Charlesa Dickensa. Za pomocą poruszającej historii pokazuje prawdziwą magię świąt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Francuski operator telekomunikacyjny Bouygues Telecom niedawno zaprezentował swoją nową kampanię świąteczną. W spocie pod hasłem „Father Christmas” przedstawiono zabawną historię z ważnym przekazem na końcu.