Ta świąteczna kampania Bouygues Telecom wzrusza i pokazuje, na czym polega magia świąt

Ta świąteczna kampania Bouygues Telecom wzrusza i pokazuje, na czym polega magia świąt
Francuski operator telekomunikacyjny Bouygues Telecom niedawno zaprezentował swoją nową kampanię świąteczną. W spocie pod hasłem „Father Christmas” przedstawiono zabawną historię z ważnym przekazem na końcu.
O autorze
1 min czytania 2019-11-12

Firma Bouygues Telecom już nie pierwszy raz stworzyła świąteczny spot, o którym się mówi. W zeszłym roku marka zaprezentowała kampanię, która w oryginalny sposób pokazywała, o co chodzi w świętach. W tym roku zaś francuski operator telekomunikacyjny postawił raczej na wzruszającą historię, lecz z ważnym przekazem.

W spocie zatytułowanym „Father Christmas” widzimy bowiem historię ojca, który robi wszystko, aby jego córka miała święta z prawdziwego zdarzenia – w związku z tym wciela się w rolę Świętego Mikołaja, z którym córeczka chce stale rozmawiać przez telefon. Ojciec dwoi się i troi, aby nie wyszło na jaw, że tak naprawdę to on jest tym Świętym Mikołajem. Jak kończy się ta historia? Zobaczcie sami ;). 

Za realizację odpowiada agencja BETC. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Amazon zaprezentował swoją najnowszą kampanię świąteczną, w której przy akompaniamencie piosenki „Everybody Needs Somebody to Love” Solomona Burke’a śpiewające paczki marki wprowadzają w radosny, świąteczny klimat.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aktor Macaulay Culkin, czyli filmowy Kevin sam w domu, wystąpił w kampanii marki Happy Socks, w której reklamuje nową, świąteczną kolekcję skarpetek i zdradza, jakie ma podejście do Bożego Narodzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się