Firma Bouygues Telecom już nie pierwszy raz stworzyła świąteczny spot, o którym się mówi. W zeszłym roku marka zaprezentowała kampanię, która w oryginalny sposób pokazywała, o co chodzi w świętach. W tym roku zaś francuski operator telekomunikacyjny postawił raczej na wzruszającą historię, lecz z ważnym przekazem.
W spocie zatytułowanym „Father Christmas” widzimy bowiem historię ojca, który robi wszystko, aby jego córka miała święta z prawdziwego zdarzenia – w związku z tym wciela się w rolę Świętego Mikołaja, z którym córeczka chce stale rozmawiać przez telefon. Ojciec dwoi się i troi, aby nie wyszło na jaw, że tak naprawdę to on jest tym Świętym Mikołajem. Jak kończy się ta historia? Zobaczcie sami ;).
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja BETC.
PS
Amazon zaprezentował swoją najnowszą kampanię świąteczną, w której przy akompaniamencie piosenki „Everybody Needs Somebody to Love” Solomona Burke’a śpiewające paczki marki wprowadzają w radosny, świąteczny klimat.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aktor Macaulay Culkin, czyli filmowy Kevin sam w domu, wystąpił w kampanii marki Happy Socks, w której reklamuje nową, świąteczną kolekcję skarpetek i zdradza, jakie ma podejście do Bożego Narodzenia.