Motywem przewodnim najnowszej kampanii Amazona są powroty do domu na święta. Bohaterowie spotu – m.in. kurierka dostarczająca ostatnie zamówienia oraz młodzi ludzie jadący pociągiem – w towarzystwie paczek marki śpiewają popularną piosenkę „Everybody Needs Somebody to Love” i stopniowo wprowadzają wokół siebie magiczny, radosny i błogi świąteczny klimat.
Za realizację odpowiada agencja Lucky Generals.
Zobacz również
PS
IKEA ruszyła z nową, świąteczną kampanią, w ramach której wprowadziła do sklepów serię tematycznych produktów. Sieć uniknęła jednak określania ich hasłem „bożonarodzeniowe”, co wywołało kontrowersje m.in. w Skandynawii. Wielu osób zarzuciło marce „przesadną poprawność polityczną”.
Aktor Macaulay Culkin, czyli filmowy Kevin sam w domu, wystąpił w kampanii marki Happy Socks, w której reklamuje nową, świąteczną kolekcję skarpetek i zdradza, jakie ma podejście do Bożego Narodzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing