„W dniach 23 grudnia 2013 – 1 stycznia 2014 będę integrował plan konwergencji paradygmatów, na które należy się benchmarkować. Paradygmatem centralnym będzie grzybowa, którą bardzo, bardzo lubię. Wszystkim życzę, by w te święta, w miarę swoich upodobań developowali modele żywieniowe, które adresują ich potrzeby.” – tak wg agencji K2 mógłby wyglądać ostatni mail przed świętami wysłany przez Prezesa.
Specjalne postrony z życzeniami przygotowały także Adstone, agencja H (Święta przez samo H), artegence, Driim Interactive (animacja świąteczna nakręcona za pomocą aplikacji Vine), Hyundai, Ideo, McCann, Ogilvy, Panorama Firm, Peppermint, Polymus, Sensis, Starcom MediaVest, TBWA. Życzenia od Czapy przesyła zjednoczenie.com. Świąteczną paczkę pozytywnej energii przesyła SAROTA PR:
Zobacz również
Lemon Sky poleca bity na gwiazdkę:
Poniżej galeria kartek z życzeniami, jakie otrzymaliśmy:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dziękujemy!
Słuchaj podcastu NowyMarketing