Co potrafi ręka Jeremy’ego Sochana? Polski koszykarz i spółka w najnowszej reklamie sieci H-E-B

Co potrafi ręka Jeremy’ego Sochana? Polski koszykarz i spółka w najnowszej reklamie sieci H-E-B
Zawodnicy drużyny koszykarskiej San Antonio Sprus: Jeremy Sochan, Victor Wembanyama „Alien”, Devin Vassell i Keldon Johnson wystąpili w najnowszym klipie amerykańskiej sieci supermarketów H-E-B. Motyw przewodni? Łatwe zakupy w H-E-B. Od kilku dni reklama podbija międzynarodowe media.
O autorze
1 min czytania 2023-12-14

„Czego nie zrobisz jedną ręką?” – to pytanie, na które odpowiedzi szukają bohaterowie najnowszej kampanii reklamowej amerykańskiej sieci sklepów H-E-B. Firma do współpracy zaprosiła topowych koszykarzy NBA, w tym polską gwiazdę koszykówki — Jeremy’ego Sochana.

Strategia reklamy jest prosta: pokazać, że dostępne w sklepach H-E-B produkty są nie tylko smaczne, ale też łatwe do otwarcia i spożycia. Do wszystkiego wystarczy… jedna ręka, zupełnie jak na boisku do koszykówki podczas oddawania rzutów wolnych.

Ten popisowy numer Sochan opracował w ubiegłym sezonie wraz z trenerem — Greggiem Popovichem. Panowie nie sądzili pewnie jednak, że przyniesie on uznanie nie tylko wśród kibiców koszykówki, ale także klientów supermarketów.

Jeremy Sochan jedną z gwiazd ligi NBA

Już drugi sezon z kolei polski zawodnik podbija amerykański parkiet i zdobywa punkty w najważniejszych rozgrywkach NBA. Teraz dołączył do kolegów również poza boiskiem, na planie najnowszej reklamy sieci sklepów spożywczych. To nie pierwszy raz, kiedy H-E-B decyduje się na podjęcie współpracy z drużyną San Antonio Sprus. W 2019 roku w internecie ukazała się reklama opowiadająca o wizycie koszykarzy, w tym m.in. Tima Duncana, na ranczu, a 6 lat wcześniej mogliśmy oglądać video, którego akcja dzieje się w eleganckich i pełnych przepychu wnętrzach willi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niestety, aktualny sezon ligowy trudno w przypadku zawodników San Antonio Sprus zaliczyć do udanych. Czy występ w bijącym rekordy popularności w internecie klipie zmieni tę sytuację na lepsze? Przekonamy się niebawem.

Zdjęcie główne: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Turecki koszykarz protestuje przeciwko „nowoczesnemu niewolnictwu” i hipokryzji Nike

Enes Kanter, koszykarz tureckiego pochodzenia, podczas meczu NBA wyraził swój sprzeciw wobec haniebnych warunków pracy w fabrykach produkujących odzież i obuwie. Przekaz został skierowany do firmy Nike, którą Kanter oskarża o współudział w przymusowej pracy Ujgurów w Chinach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 InPost oficjalnym partnerem Newcastle United

Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, zawarł wieloletnie partnerstwo z czołowym klubem piłkarskim Premier League Newcastle United, jednocześnie stając się jego oficjalnym globalnym partnerem w zakresie dostaw.