Projekt ma na celu pokazanie różnorodnych możliwości promocyjnych social media.
„Kluczowym celem naszej grupy roboczej jest edukacja rynku oraz pokazywanie pełnych możliwości mediów społecznościowych. Dzięki infografice w prosty i dostępny sposób przedstawiamy jak skuteczne mogą być kampanie realizowane w social media również poza Facebookiem” – Joanna Brzostowicz, Prezes Zarządu sieci reklamowej Społeczności.pl, szefowa grupy roboczej
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Grupa robocza Social Media przy IAB Polska pracuje na rzecz popularyzacji marketingu w mediasferze społecznościowej jako skutecznego narzędzia promocji online. Ekspertami grupy są przedstawiciele serwisów społecznościowych, domów mediowych, agencji interaktywnych jak i sieci reklamowych.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]