Walentynki mają zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Dla niektórych święto zakochanych może nie być tak magiczne. Pizza Hut uważa, że są osoby, którym w okresie walentynkowym przyjdzie zmierzyć się z… zakończeniem relacji. W związku z tym popularna sieć stworzyła pizzę na rozstanie.
Źródło: Pizza Hut
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Pizza dla przyszłych byłych partnerów lub partnerek została nazwana „Goodbye Pie”. W jej skład wchodzą: sos marinara (jako baza), pepperoni, ser i gorący miód z dodatkiem papryczek habanero. Pizza zyskała także oryginalne opakowanie. Na tradycyjnym kartonie znajduje się nadruk popularnego dania w kształcie złamanego serca. Powstała również specjalna strona, na której można wygenerować przeprosiny za rozstanie.
Źródło: goodbyepies.com
Oferta jest dostępna wyłącznie w wybranych lokalizacjach w Nowym Jorku, Chicago i Miami.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Zdjęcie główne: Pizza Hut
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Oddział Pizza Hut w Hong Kongu zaserwuje pizzę z wężami
Pizza Hut w Hong Kongu podjęła się niecodziennej współpracy. Weszła w kolaborację z jedną z chińskich restauracji, która posiada ponad stuletnią tradycję. Restauracje wspólnie stworzyły wersję pizzy z wężami.