„Influencer is not an idea” – pierwsza w Polsce konferencja online o strategii marketingowej i influencer marketingu

„Influencer is not an idea” – pierwsza w Polsce konferencja online o strategii marketingowej i influencer marketingu
Lettly wierzy, że marketing z influencerami to coś więcej niż tylko posty reklamowe, ładne zdjęcia i wideo z wakacji. Influencer marketing potrzebuje zaangażowanej społeczności, zaufania, a także przemyślanej i zaplanowanej strategii. Agencja organizuje bezpłatną konferencję „Influencer is not an idea”, na której pokaże, jak wygląda prawdziwe oblicze influencer marketingu oraz strategii marketingowej.
O autorze
1 min czytania 2024-02-15

W planie są spotkania z ekspertami, duża dawka edukacji i inspiracji. To jednocześnie drugi etap kampanii „Influencer is not an idea” – w pierwszej części agencja stworzyła wideo manifest obrazujący strategiczne podejście do influencer marketingu.

Konferencja „Influencer is not an idea”

Wydarzenie „Influencer is not an idea” odbędzie w czwartek 22 lutego 2024 roku w godzinach od 11:00 do 15:00. Całość będzie w 100% online i darmowa. 

SPRAWDŹ PROGRAM I ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ

Event zgromadzi czołowych ekspertów z branży marketingu i influencer marketingu, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz wiedzą.

Podczas konferencji prelegentami i prelegentkami będą:

  • Zuzanna Śleszyńska, Creative Director & Co-Founder w Lettly
  • Łukasz Szczybelski, Creative Director & Co-Founder w Feeders Agency
  • Wojtek Wróbel, Komentator, host esportowy & Youtuber, beloud
  • Maria Popielewicz, Influencer Manager w Danone
  • Marcin Ejsmont, Strategy Director w 2012 Agency
  • Zuza Ledworowska, Business Development Manager w Lettly
  • Daniel Kotliński, niezależny projektant strategii marek
  • Ania Nadolińska, Marketing & Strategy w Lettly.

W agendzie będzie można znaleźć tematy takie, jak m.in.:

  • 7 grzechów głównych we współpracy z influencerami,
  • Ekspozycja brandu w przestrzeni Metaverse na przykładzie Fortnite,
  • Efektywna kampania: Analiza 100 kampanii z Influencerami – kluczowe wnioski i najlepsze praktyki.
  • Globalne megatrendy 2024 a przyszłość influencer marketingu.

WEŹ UDZIAŁ W DARMOWEJ KONFERENCJI ONLINE

Będzie to dzień pełen wiedzy, inspiracji i networkingu, który odświeży spojrzenie wielu osób na influencer marketing, a także na strategię marketingową.

Cel? Edukacja w influencer marketingu

Wydarzenie „Influencer is not an idea” jest doskonałą okazją do zrozumienia roli i wpływu influencer marketingu na dzisiejszy świat marketingu i biznesu. Uczestnicy będą mieli szansę nauczyć się od specjalistów i specjalistek z branży, wymienić doświadczenia i nawiązać wartościowe kontakty. 

Lettly zaprezentuje szeroki przekrój tematów – od kreatywnych pomysłów, przez trendy, aż po analitykę i strategię marketingową. Wiedza ta przyda się nie tylko w zakresie influencer marketingu, ale także w biznesie lub sprzedaży.

ZAPISZ SIĘ NA DARMOWE WYDARZENIE

– Konferencja to kolejna część naszej kampanii „Influencer is not an idea”. Teraz skupiamy się na edukacji, chcemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, aby stworzyć bardziej jakościowy i strategiczny influencer marketing w Polsce – opowiedział Jakub Orłowski, CEO w Lettly.

Artykuł reklamowy powstały przy współpracy z lettly.