W planie są spotkania z ekspertami, duża dawka edukacji i inspiracji. To jednocześnie drugi etap kampanii „Influencer is not an idea” – w pierwszej części agencja stworzyła wideo manifest obrazujący strategiczne podejście do influencer marketingu.
Konferencja „Influencer is not an idea”
Wydarzenie „Influencer is not an idea” odbędzie w czwartek 22 lutego 2024 roku w godzinach od 11:00 do 15:00. Całość będzie w 100% online i darmowa.
SPRAWDŹ PROGRAM I ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚEvent zgromadzi czołowych ekspertów z branży marketingu i influencer marketingu, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz wiedzą.
Podczas konferencji prelegentami i prelegentkami będą:
- Zuzanna Śleszyńska, Creative Director & Co-Founder w Lettly
- Łukasz Szczybelski, Creative Director & Co-Founder w Feeders Agency
- Wojtek Wróbel, Komentator, host esportowy & Youtuber, beloud
- Maria Popielewicz, Influencer Manager w Danone
- Marcin Ejsmont, Strategy Director w 2012 Agency
- Zuza Ledworowska, Business Development Manager w Lettly
- Daniel Kotliński, niezależny projektant strategii marek
- Ania Nadolińska, Marketing & Strategy w Lettly.
W agendzie będzie można znaleźć tematy takie, jak m.in.:
- 7 grzechów głównych we współpracy z influencerami,
- Ekspozycja brandu w przestrzeni Metaverse na przykładzie Fortnite,
- Efektywna kampania: Analiza 100 kampanii z Influencerami – kluczowe wnioski i najlepsze praktyki.
- Globalne megatrendy 2024 a przyszłość influencer marketingu.
Będzie to dzień pełen wiedzy, inspiracji i networkingu, który odświeży spojrzenie wielu osób na influencer marketing, a także na strategię marketingową.
Cel? Edukacja w influencer marketingu
Wydarzenie „Influencer is not an idea” jest doskonałą okazją do zrozumienia roli i wpływu influencer marketingu na dzisiejszy świat marketingu i biznesu. Uczestnicy będą mieli szansę nauczyć się od specjalistów i specjalistek z branży, wymienić doświadczenia i nawiązać wartościowe kontakty.
Lettly zaprezentuje szeroki przekrój tematów – od kreatywnych pomysłów, przez trendy, aż po analitykę i strategię marketingową. Wiedza ta przyda się nie tylko w zakresie influencer marketingu, ale także w biznesie lub sprzedaży.
ZAPISZ SIĘ NA DARMOWE WYDARZENIE– Konferencja to kolejna część naszej kampanii „Influencer is not an idea”. Teraz skupiamy się na edukacji, chcemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, aby stworzyć bardziej jakościowy i strategiczny influencer marketing w Polsce – opowiedział Jakub Orłowski, CEO w Lettly.
Artykuł reklamowy powstały przy współpracy z lettly.