Akcja polegała na krótkiej zabawie, w którą zaangażowani zostali fani piłki nożnej obecni na stadionie. Na telebimie pojawił się komunikat wygłoszony przez Beckhama i Henry’ego, który dotyczył znalezienia osób posiadających przy sobie paczkę chipsów Lay’s.
W tym celu wykorzystano znaną stadionową zabawę polegającą na wychwytywaniu fanów z publiczności na kamerce. Klasycznie wygląda to tak, że wybierane są przypadkowe osoby lub pary, które finalnie powinny się pocałować.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii, zabawę nazwano Lay’s Chip Cam. Tym razem nie chodziło o buziaki, ale o znalezienie pary posiadającej paczkę chipsów. Wygrani mieli okazję obejrzeć mecz wspólnie ze sportowcami. Podczas poszukiwań znalazły się osoby, które próbowały przyciągnąć uwagę innymi sposobami, m.in. pokazywali opakowanie paczki Lay’s w telefonie czy prezentowali jedynie puste opakowanie.
fot. screen YouTube
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Finalnie udało się odszukać parę z paczką Lay’s.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. screen YouTube
Kampania powstała we współpracy z Slap Global, a spot wyreżyserował wielokrotnie nagradzany reżyser komercyjny i telewizyjny, Andrew Lane’a.
Akcja również poza stadionem
Lay’s pomyślał także o fanach, którzy nie byli obecni na stadionie. Specjalnie dla nich powstał Lay’s Detector wykorzystujący technologię Meta. Dzięki niemu fani, którzy podczas oglądania meczu mogli udowodnić, że mają przy sobie paczkę Lay’s, skanując kod QR na kanałach społecznościowych lub w reklamie, mieli okazję wygrać m.in. bilety na finały mężczyzn UCL na stadionie Wembley w Londynie.
Zdjęcie główne: screen YouTube
PS Balenciaga znów szokuje. Dom mody zaprezentował torebkę przypominającą torbę chipsów Lay’s
O dziwo nie jest to zwykła foliowa torebka po słonej przekąsce, a luksusowy produkt wykonany z delikatnej cielęcej skóry. Nietypowy projekt wypuścił dom mody kierowany przez Demna Gvasalię.