W poszukiwaniu paczki chipsów na stadionie. Kampania „No Lay’s, No Game” z Davidem Beckhamem i Thierrym Henrym

W poszukiwaniu paczki chipsów na stadionie. Kampania „No Lay’s, No Game” z Davidem Beckhamem i Thierrym Henrym
Dzięki kampanii „No Lay's, No Game" od marki Lay's, fani mieli okazję obejrzeć obejrzeć mecz pomiędzy AC Milan i PSG na stadionie San Siro w Mediolanie w towarzystwie Davida Beckhama oraz Thierrego Henry'ego. W akcji wykorzystano aktywizację inspirowaną zabawą stadionową nazywaną „kiss cam".
O autorze
1 min czytania 2024-03-07

Akcja polegała na krótkiej zabawie, w którą zaangażowani zostali fani piłki nożnej obecni na stadionie. Na telebimie pojawił się komunikat wygłoszony przez Beckhama i Henry’ego, który dotyczył znalezienia osób posiadających przy sobie paczkę chipsów Lay’s.

W tym celu wykorzystano znaną stadionową zabawę polegającą na wychwytywaniu fanów z publiczności na kamerce. Klasycznie wygląda to tak, że wybierane są przypadkowe osoby lub pary, które finalnie powinny się pocałować.

Na potrzeby kampanii, zabawę nazwano Lay’s Chip Cam. Tym razem nie chodziło o buziaki, ale o znalezienie pary posiadającej paczkę chipsów. Wygrani mieli okazję obejrzeć mecz wspólnie ze sportowcami. Podczas poszukiwań znalazły się osoby, które próbowały przyciągnąć uwagę innymi sposobami, m.in. pokazywali opakowanie paczki Lay’s w telefonie czy prezentowali jedynie puste opakowanie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. screen YouTube

Finalnie udało się odszukać parę z paczką Lay’s.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. screen YouTube

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania powstała we współpracy z Slap Global, a spot wyreżyserował wielokrotnie nagradzany reżyser komercyjny i telewizyjny, Andrew Lane’a. 

Akcja również poza stadionem

Lay’s pomyślał także o fanach, którzy nie byli obecni na stadionie. Specjalnie dla nich powstał Lay’s Detector wykorzystujący technologię Meta. Dzięki niemu fani, którzy podczas oglądania meczu mogli udowodnić, że mają przy sobie paczkę Lay’s, skanując kod QR na kanałach społecznościowych lub w reklamie, mieli okazję wygrać m.in. bilety na finały mężczyzn UCL na stadionie Wembley w Londynie.

Zdjęcie główne: screen YouTube

PS Balenciaga znów szokuje. Dom mody zaprezentował torebkę przypominającą torbę chipsów Lay’s

O dziwo nie jest to zwykła foliowa torebka po słonej przekąsce, a luksusowy produkt wykonany z delikatnej cielęcej skóry. Nietypowy projekt wypuścił dom mody kierowany przez Demna Gvasalię.