OSH33 Rave Potion charakteryzuje się formułą napojów – 3 ENERGY COMPLEX, designem opakowania stworzonego przy współpracy OSHEE z Michałem Matczakiem – Matą, projektantem Mateuszem Machalskim i twórcą 3D Maksymem Skętowskim oraz sposobem komunikacji marketingowej.
– Cieszymy się z kontynuacji collabo OSHEE x MATA i wznoszenia jej o poziom wyżej pod każdym względem, zarówno produktowym jak i komunikacyjnym. Co więcej – poszerzyliśmy projekt o kolejnych artystów zaproszonych do współpracy. Napoje Rave Potion to przede wszystkim źródło pobudzenia dostępnego dla każdego. Dzięki unikatowej recepturze ze składnikami aktywnymi, produkty te świetnie wpisują się w rosnący trend NoLo i stanowią doskonałą alternatywę dla napojów alkoholowych, które coraz częściej są odrzucane przez młodych ludzi – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu OSHEE.
Zobacz również
– W Love Potion przedstawiliśmy cyfrowego awatara Maty obok jego prawdziwego wizerunku, a w Rave Potion jesteśmy już w 100% w cyfrowym świecie, gdzie bohater przechodzi metamorfozę i ze świata realistycznej animacji CGI ląduje w estetyce budzącej wspomnienia czasów PSX.
Drugim istotnym elementem jest muzyka. W kampanii można usłyszeć przedpremierowo utwór inspirowany produktem, który w pełnej wersji ukaże się na albumie CBW Mixtape 2. Wisienką na torcie jest zaproszenie przez Matę do tego utworu i reklamy drugiego artysty. Kets4eki to raper z Polski, o największej ilości słuchaczy w serwisie Spotify, którego fani w większości pochodzą z zagranicy – dodaje Rafał Grobel z managementu Maty.
Oficjalnie produkty zadebiutują już 13 marca w sieci Żabka. Tylko w tej sieci będą dostępne warianty w pojemnościach 500 ml. W następnej kolejności pojawią się wersje produktu w pojemności 250 ml dostępne w szerszej dystrybucji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania OSH33 Rave Potion
Pojawieniu się napojów towarzyszyć będzie kampania promocyjna. Jej osią jest spot reklamowy składający się w całości z ujęć wygenerowanych komputerowo. Jego głównym bohaterem jest Mata przedstawiony w dwóch odsłonach – realistycznego renderu 3D oraz wizerunku przywodzącego na myśli wczesne gry 3D z początku wieku. Za realizację spotu odpowiada Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem Ufoslide, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny Shootme, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pełna wersja utworu stworzonego na potrzeby działań promocyjnych ukaże się na albumie CBW Mixtape 2, którego premiera na wszystkich platformach cyfrowych zaplanowana jest na 20 marca. Tym sposobem reklama wpisuje się również w działania promocyjne wydawnictwa muzycznego.
Zdjęcia: materiały prasowe OSHEE