Luiza Jurgiel-Żyła ma 15-letnie doświadczenie w komunikacji B2B i B2C. Współpracowała z firmami doradczymi w branży nieruchomości komercyjnych, takimi jak Newmark Polska, Cresa Polska i Cushman & Wakefield, oraz zdobywała doświadczenie w agencji FIRST PR, obsługując klientów takich jak Turner Broadcasting System i A+E Networks. Ostatnio odpowiadała za opracowanie strategii marketingowej i PR dla polskiego med-techu, firmy CliniNote, z którą będzie dalej współpracować z ramienia agencji N42.
Nowa szefowa działu PR niemal od początku swojej kariery aktywnie działa na rzecz branży public relations w Polsce. W latach 2019-2023 była prezeską Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, a w latach 2020-2021 była członkinią Europejskiej Rady w Global Alliance of Public Relations. Jej zaangażowanie zostało uhonorowane nagrodą im. Andrzeja Stolarczyka oraz Lwem PR przyznawanymi za całokształt i zasługi dla PR w Polsce.
Zobacz również
– Luiza przynosi do N42 głęboką wiedzę branżową i bogate doświadczenie. Jesteśmy przekonani, że jej zdolności liderskie i doświadczenie w pracy w różnych branżach będą miały pozytywny wpływ na rozwój zespołu – mówi Joanna Wilczek, CEO agencji N42.
– To stanowisko to doskonała okazja do wykorzystania mojego doświadczenia zarówno z agencji PR, jak i pracy w korporacjach. Celuję w zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów, dbając jednocześnie o równowagę między pracą a czasem wolnym naszego zespołu, aby zapobiec wypaleniu zawodowemu – mówi Luiza Jurgiel-Żyła.
Zdjęcie główne: L. Jurgiel-Żyła
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing