Firma Asics, produkująca odzież i obuwie sportowe, wystartowała z kampanią mającą na celu przywrócenie dorosłym radości z aktywności fizycznej. W rolach influencerów wystąpiły 7- i 8-latki, które zachęcają do zastąpienia przykrego obowiązku treningowego – dziecięcą radością.
Kampania pod hasłem „Little Reminders” obejmuje klip video, na którym młodzi influencerzy prezentują prawdziwy powód, dla którego warto się ruszać, czyli frajdę i dobrą zabawę. Poza tym dzieciaki stworzyły też specjalny zestaw ćwiczeń dla dorosłych. Jak przekonują, wykonując je, będzie można szybko odzyskać radość życia, którą tak łatwo stracić w obliczu codziennych obowiązków. Co więcej, influencerom Asics udało się też przejąć jeden z internetowych kanałów o tematyce fitness i tam prezentować ćwiczenia poprawiające samopoczucie.
Zobacz również
fot. Asics Little Reminders workout
Dawka ruch dla zdrowia psychicznego
„Ruszajcie się dla dobrego samopoczucia, zamiast skupiać się na niedoskonałościach i ograniczeniach” – przekonują influencerzy. W ten niecodzienny sposób firma Asics chce zwrócić uwagę klientów na motywację, która stoi za uprawianiem sportu przez osoby dorosłe. Jak wskazują badania przeprowadzone na potrzeby kampanii, 63% dorosłych ćwiczy, aby poprawić sylwetkę, a aż 77% z nich traktuje trening jako obowiązek. Jednocześnie, dla dzieci najważniejsza jest dobra zabawa (77%), co sprawia, że aż 92% z nich z niecierpliwością wyczekuje kolejnej dawki ruchu.
Zdjęcie główne: asics.com
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Buty zamiast piwa. Akcja marki ASICS w londyńskim barze
W związku z Dry January (pol. „trzeźwym styczniem”) firma ASICS zachęca londyńczyków do aktywności fizycznej zamiast picia alkoholu. W jednym z lokali rozdaje przy barze markowe buty biegowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing