Podczas wieczornego wydarzenia, Maciej Ledzion, Co-Founder & Partner oraz Michał Kaleta, Managing Director & Partner podziękowali wszystkim osobom współtworzącym sukces organizacji i zaprosili gości w nostalgiczną podróż po 15-letniej historii endorfiny.
Z okazji jubileuszu, zespół agencji stworzył czteroodcinkową serię materiałów video, w których pracownicy wspominają początki pracy, najlepsze projekty, największe wyzwania i wyciągnięte z nich lekcje, a także tłumaczą, czym dla nich prywatnie jest i co znaczy endorfina.
Zobacz również
– Wszystko zaczęło się na przełomie 2008/09. Pracowałem wtedy jako Business Development Director w agencji digitalowej. Jedna z agencji eventowych szukała partnera do projektu i w taki sposób wpadliśmy na siebie z Agnieszką Sołtysiak. Spotkaliśmy się i dość szybko przeszliśmy na temat: „a co by było gdybyśmy otworzyli własną agencję eventową?”. Dokładnie 2.01.2009 zaczęliśmy pracować razem i tak do początku 2020, kiedy Aga postanowiła wyjść ze spółki. Jestem jej jednak bardzo wdzięczny za to, co przez lata zbudowaliśmy wspólnie. Formalnie firma została zarejestrowana w KRS 31.03.2009. Z początku 2-osobowa, rozwijała się w pierwszym roku powoli, do bodajże 5 osób. Ja skupiałem się głównie na pozyskiwaniu zapytań i przygotowaniu ofert. Wtedy pojawił się też pierwszy duży projekt. I wtedy poznałem też Michała Kaletę, który dołączył do zespołu, by wesprzeć nas w realizacji tego wydarzenia – mówi Maciej Ledzion, Co-Founder i Partner endorfina events.
– Wydarzeniem, o którym wspomina Maciek, było otwarcie Portu Łódź dla IKEA. Projekt faktycznie był duży, koncept zakładał nawet realizację programu telewizyjnego na żywo, który transmitowaliśmy w wielu miejscach Łodzi – mówi Michał Kaleta, Managing Director & Partner w endorfina events.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Można powiedzieć, że już wtedy zaczęliśmy promować transmisje online. Od tego czasu przeszliśmy wspólnie bardzo długą drogę, niekiedy wyboistą, ale bardzo satysfakcjonującą i pełną emocji. Od początku istnienia zrealizowaliśmy już ponad dwa tysiące projektów, tylko przez ostatnie dwa lata (2022/2023) stworzyliśmy ich blisko 500. W ciągu 15 lat było również kilka gamechanger’ów w naszej historii, jak m.in. pływająca scena H&M Loves Music, 25-lecie i 30-lecie Rossmann Polska, Orlen Marathon, Wine & Food Noble Night, pierwszy pozytywny klimatycznie event w Polsce Perspektywy Women In Tech Summit 2022, czy nasz pierwszy format biletowany współtworzony z L2L – Live 2 Listen – Beksiński.Live – dodaje Michał.
Posłuchaj podcastu:
endorfina events to czołowa agencja eventowa w regionie CEE, wyróżniana ponad 40-krotnie w Polsce i za granicą. Jej skumulowane przychody z lat 2009-2023 wynoszą 275 mln PLN netto. Firma realizuje 5 rodzajów projektów eventowych: wydarzenia korporacyjne (gale, kongresy); działania experiential marketingowe (premiery produktów, akcje promocyjne); eventy transmitowane na żywo (TV, transmisje online); stoiska (targi, festiwale muzyczne); własne formaty biletowane, a także projekty z zakresu wsparcia eventów autorską technologią, produkcji contentu, influencer merketingu, czy kreacji i produkcji BTL. Blisko 40-osobowy stały zespół realizował projekty w niemal wszystkich krajach Europy, a obecnie rocznie tworzy ich około 250 rocznie.
W 2023 roku endorfina dołączyła do 27names, organizacji zrzeszającej niezależne agencje eventowe z całej Europy w konwencji jeden kraj – jedna agencja. 24 firmy zatrudniające łącznie ponad 900 ekspertów, co daje endorfinie ogromne możliwości realizacji projektów międzynarodowych.
Z okazji jubileuszu, agencja stworzyła również nowy format, premierowo zaprezentowany podczas celebracji. Storymakers, czyli 3-etapowy konkurs na najlepsze wydarzenie biletowane, podczas którego uczestnicy opiszą własny pomysł kreatywny. Następnie wybrani w pierwszym etapie uczestnicy zostaną zaproszeniu do opakowania go w profesjonalną prezentację, wspólnie z pomocą ekspertów endorfina events. Na trzecim etapie zaprezentują koncept przed jury złożonym ze specjalistów z branży marketingowej, patrona merytorycznego, którym została Akademia Leona Koźmińskiego oraz partnera medialnego, portalu MeetingPlanner.pl. Etap pierwszy trwa do 14 maja. Swój unikalny pomysł można zgłaszać za pomocą dedykowanego formularza na stronie.
– Kolejne 15-lecie rozpoczynamy silniejsi niż kiedykolwiek, z nowymi kompetencjami, otwartymi głowami, a przede wszystkim – z bardzo solidnym i zgranym zespołem, gotowym realizować największe i najbardziej wymagające wydarzenia w Polsce i poza granicami na miarę wielkich stadionowych realizacji. Nie możemy powiedzieć o naszej strategii w szczegółach, ale mierzymy bardzo wysoko – dodaje Michał Kaleta, Managing Director & Partner endorfina events.
Słuchaj także na Spotify:
Materiał i podcast reklamowy powstały przy współpracy z endorfina events.