W ramach kampanii wizerunkowej realizowane są m.in. spoty reklamowe, kampania outdoorowa oraz prasowa. Kampania zaplanowana jest od 1 kwietnia 2014 roku.
– Wybraliśmy koncepcję kreatywną, która najatrakcyjniej prezentuje filozofię sklepu (szeroki asortyment drogeryjno-spożywczy), przy równoczesnym wykorzystaniu wizerunku sióstr Radwańskich – przyznaje Anna Wierzbicka, General Manager Dayli Polska.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Sieć drogerii Dayli na polskim rynku funkcjonuje od ponad roku. W chwili obecnej posiada ponad 170 sklepów i cały czas się intensywnie rozwija. Dayli Polska należy do spółki Hygienika SA.