Gdzie najlepiej smakuje Prince Polo? Odpowiedź brzmi: wszędzie! Od morza aż po same Tatry! Czy to na górskim szlaku, nadmorskiej plaży, w cieniu drzew na skraju leśnej polany, na stadionie, przy herbatce z cytryną, czy na pokładzie kutra rybackiego. A jak go zjeść? Tu też opinie są podzielone. Właśnie stąd narodził się pomysł na najnowszą kampanię – „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu”. Koncepcja komunikacji opiera się na pokazaniu, że wafelek Prince Polo jest dla każdego.
Zobacz również
Głównym nośnikiem kampanii są dwa 30-sekundowe spoty, których bohaterami są Polacy w różnych sytuacjach, a łączy ich jedno – miłość do wafelka Prince Polo. Realizacja ich zajęła trzy miesiące preprodukcji i cztery dni zdjęciowe w ośmiu lokalizacjach. Nagrano dziewięć scenek, każdą z innym scenariuszem i obsadą.
– W nowych spotach Prince Polo skupiliśmy się na różnorodności i barwności naszego społeczeństwa. Wiemy, jak bardzo Polacy lubią się ze sobą spierać. Jednak pomimo tej niezgody jest coś, co od prawie 70 lat niezmiennie nas łączy i spaja, to miłość do wafelka Prince Polo. Czy wśród nas znajdzie się ktoś, kto kompletnie nie zgodzi się z tą opinią? Założę się, że tak! – mówi Daniel Czajkowski, Marketing Manager Chocolate, Mondelēz Polska.
Reżyserią spotów zajął się reżyserski duet ANDIAMO. Za produkcję spotów odpowiedzialne było Papaya Films. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Spark Foundry.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing