W kampanii outdoorowej The Ordinary, nauka zajmuje pierwsze miejsce. Nie ma w niej przestrzeni dla celebrytów. Marka kosmetyczna od początku swojej działalności stawia na przejrzystość, zarówno w nazewnictwie, składnikach zastosowanych w produktach, jak i w brandingu.
„Someone said working with celebrities would be good for our brand. But we couldn’t find one with a degree in Biochemistry” – to tylko jedno z haseł, które pojawiło się na plakatach. W pracach podkreślono silny charakter marki, który nie zmienia się, mimo zachęcania jej do rozpoczęcia promocji z wykorzystaniem „znanych twarzy”.
Zobacz również
fot. Uncommon
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Marka The Ordinary chce zmienić postrzeganie branży kosmetycznej jako przejrzystej oraz oferującej kosmetyki z wysokiej półki w dostępnych dla każdego cenach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kampanię odpowiada agencja Uncommon Creative Studio.
Zdjęcie główne: LinkedIn
PS #NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody z perspektywy Polaków w 2024
Strażacy i pracownicy ochrony zdrowia niezmiennie cieszą się największym poważaniem polskiego społeczeństwa. Natomiast zarówno politycy, jak i twórcy cyfrowi od lat nie opuszczają „strefy spadkowej”. Ostatnie miejsca zajęły zawód YouTubera oraz influencera. Tak wynika z 4. edycji badania „Ranking prestiżu zawodów i specjalności”.
PS2 Dove w kampanii #TheFaceof10 chroni dziewczynki przed treściami promującymi kosmetyki antystarzeniowe
Dove prezentuje kampanię zatytułowaną #TheFaceof10. Celem akcji jest podniesienie świadomości na temat presji społecznej wywieranej na dziewczętach, która dotyczy stosowania wielu etapów pielęgnacji skóry. Do akcji włączyła się również Drew Barrymore, znana amerykańska aktorka.