Timothée Chalamet w kampanii Chanel. Reżyserem Martin Scorsese

Timothée Chalamet w kampanii Chanel. Reżyserem Martin Scorsese
Timothée Chalamet, topowy aktor młodego pokolenia i ambasador Chanel, wystąpił w reklamie kultowego zapachu Bleu de Chanel. Czarno-biały, 1,5-minutowy klip wyreżyserował Martin Scorsese. Video jest opowieścią o odnajdowaniu siebie.
O autorze
1 min czytania 2024-05-21

Moda i sztuka idą w parze od lat, a współcześnie coraz częściej dotyczy to również branży perfumiarskiej. Po nawiązującej do filmu Claude’a Leloucha pt. „Kobieta i mężczyzna”, reklamie kolekcji prêt-à-porter na sezon jesień/zima 2024/25 z Penélope Cruz i Bradem Pittem w rolach głównych, przyszedł czas na kolejny filmowy klip.

Na planie spotkały się prawdziwe gwiazdy srebrnego ekranu: Timothée Chalamet i Martin Scorsese. Pierwszy to aktor znany m.in. z roli Paula Atrydy w „Diunie” (reż. D. Villeneuve), Theodore’a Laurence’a w „Małych kobietkach” (reż. G. Gerwig), czy Erlio Perlmana w „Tamtych dniach, tamtych nocach” (reż. L. Guadagnino), która to kreacja przyniosła mu Oscara. Drugi – wielokrotny laureat Oscara i innych nagród, jeden z najbardziej zasłużonych twórców filmowych na świecie. Z tej współpracy wyniknęła reklama, w której Chalamet ujawnia swoje prawdziwe oblicze jako mężczyzna Bleu de Chanel.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kiedy kamera przestaje rejestrować

Intensywna, funkowa muzyka, dynamiczny montaż, a to wszystko okraszone humorem i energią, z których w Hollywood znany jest Timothée Chalamet. Oto, z czego składa się reklama męskiego zapachu Bleu de Chanel. Dodatkowo materiał uzupełniający klip stworzyła również Francesca Scorsese, prywatnie córka Martina, a zawodowo aktorka.

Zdjęcia: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Chanel prezentuje: Penélope Cruz i Brad Pitt na randce jak z filmu

Dom mody Chanel opublikował w sieci klip będący zapowiedzią pokazu prêt-à-porter na sezon jesień/zima 2024/25. W rolach głównych wystąpili legendarni aktorzy — Penelope Cruz i Brad Pitt, którzy wcielili się w parę kochanków.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 A może lody zamiast popcornu? Magnum celebruje 10-lecie obecności na Festiwalu Filmowym w Cannes

Festiwal Filmowy w Cannes to okazja do promocji nie tylko dla gwiazd srebrnego ekranu, ale także dla największych marek z rozmaitych branż. Od 10 lat jest wśród nich brand Magnum, który w tym roku po raz kolejny zadba o podniebienia festiwalowiczów.

PS3 Scarlett Johansson i Jonathan Glazer łączą siły w reklamie marki Prada

Prada po raz kolejny zaprosiła do współpracy Scarlett Johansson, znaną m.in. z filmów „Lucy” i „Między słowami”. Klip reklamowy marki wyreżyserował autor oscarowej „Strefy interesów”, a celem video jest promocja modelu Galleria torby Prada.