Garfield wkradł się na plakaty kultowych filmów

Garfield wkradł się na plakaty kultowych filmów
Garfield przemierzający uniwersum Supermana? A może Zendaya i doskonale znany kot we wspólnym filmie? Trwa nietypowa akcja promująca najnowszą część filmowych przygód największego miłośnika lasagne wśród kotów.
O autorze
1 min czytania 2024-05-31

Trwa akcja promocyjna filmu pt. „Garfield”, będącego kontynuacją przygód najbardziej rozpieszczonego, rudnego kota na świecie. Działania obejmują m.in. przejęcie plakatów doskonale znanych filmów, takich jak „Diuna” czy „Wallace i Gromit”, przez animowanego czworonoga.

— DiscussingFilm (@DiscussingFilm) February 28, 2024

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawcą kampanii jest firma Sony Pictures, która w ten sposób chce pokazać, jak duży wpływ na współczesną kulturę i sztukę ma postać rudego kota. Niektóre plakaty zostały w całości sparodiowane, inne po prostu wzbogacono o postać Garfielda. Efekt? Kampania promocyjna filmu stała się naprawdę popularna w sieci, a internauci wymieniają się kolejnymi kreacjami od Sony w mediach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: Creapills

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]

Pozycja platform VOD i OTT jest dziś dobrze ugruntowana na rynku. Przemysł filmowy coraz odważniej zagospodarowuje internet do swoich celów, powstają filmy do wyłącznej dystrybucji online, a obrazy produkowane przez Netflix czy Amazon Prime bez kompleksów konkurują z filmami tradycyjnych wytwórni. Jaka jest popularność serwisów streamingowych w Polsce i kim są odwiedzający je użytkownicy?

PS2 „Discovery Knows No Borders”. Amerykańska uczelnia wspomina Oppenheimera

Instytut Studiów Zaawansowanych w kampanii „Discovery Knows No Borders” zaprasza na wycieczkę po zakamarkach uczelni znanych z filmu „Oppenheimer”. W spocie wykorzystano materiały archiwalne, w których pojawiają się znani naukowcy oraz współczesne klipy z ówczesnymi badaczami.