„Guess who won”: Unilever zachęca najmłodszych do brudzenia się podczas uprawiania sportu

„Guess who won”: Unilever zachęca najmłodszych do brudzenia się podczas uprawiania sportu
Jak zachęcić dzieci do uprawiania sportu? Firma Unilever uznała, że najlepiej zrobi to, przekonując, że... brud jest dobry. „Dirt Is Good” projekt Unilever, w którego skład wchodzi m.in. kampania „Guess who won”, promująca angażowanie się w sportowe rozgrywki.
O autorze
1 min czytania 2024-06-18

– W sporcie nie chodzi o to, żeby pozostać czystym. Chodzi o to, aby upadać, brudzić się, przesuwać swoje granice i wznosić się ponad ograniczenia – powiedziała kiedyś legendarna tenisistka, Serena Williams. Spółka Unilever postanowiła zainspirować się tymi słowami i tak powstała kampania „Guess who won”.

W Wielkiej Brytanii, Brazylii i Indiach pojawiły się kreacje reklamowe prezentujące kort tenisowy oraz boiska do krykieta i futbolu. W ten sposób odtworzono kultowe momenty w sportowej historii, takie jak gra Sereny Williams w Wielkim Szlemie czy pojedynek w finałach Pucharu Interkontynentalnego pomiędzy Europą i Ameryką Południową z 1996 roku.

Wielkoformatowe plakaty pojawiły się w pobliżu szkół, parków i ogólnodostępnych boisk, aby w ten sposób zachęcić najmłodszych do aktywności fizycznej. Pomysłodawcy akcji „Guess who won” przekonują, że prawdziwy sport nie istnieje bez odrobiny brudu, a aby osiągać spektakularne wyniki, warto czasem zaangażować się w rozgrywkę całym sobą i na moment zapomnieć o kurzu wokół.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Od zabłoconych strojów piłkarskich po poplamione mączką stroje tenisowe – każda chwila przypomina o sile brudzenia się w pogoni za wielkością. Sport to niesamowita arena, na której można uwolnić ludzki potencjał i rozwój osobisty, dlatego chcemy rzucić światło na kultowe momenty sportowe – zauważa Tati Lindenberg, wiceprezes ds. marketingu w Dirt Is Good.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za stworzenie kampanii odpowiada agencja reklamowa LOLA MullenLowe.

Zdjęcia: www.mullenloweglobal.com

PS „Little Reminders”: dziecięcy influencerzy w kampanii Asics przypominają o radości płynącej z aktywności fizycznej

W najnowszej kampanii zatytułowanej „Little Reminders” sportowa firma Asics zachęca do odnalezienia dziecięcej radości w aktywności fizycznej. W rolach influencerów występują najmłodsi, którzy podpowiadają, jak się ruszać, żeny czuć się dobrze.