Małgorzata Szumowska i Michał Englert, czyli duet znany kinomanom m.in. z takich produkcji jak „Kobieta z…” czy „33 sceny z życia”, a także Jakub Józef Orliński – jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich śpiewaków operowych, wspólnie wykreowali reklamę dla luksusowego modelu marki BMW.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reklamę luksusowego, elektrycznego modelu BMW serii 7 można oglądać w polskich kinach od początku lipca 2024 roku.
– Współpraca z Małgorzatą, Jakubem oraz Michałem idealnie oddaje to, co chcemy przekazać światu jako marka. To artyści wielkiego kalibru odnoszący międzynarodowe sukcesy w swoich dziedzinach. Jednocześnie pozostają wierni sobie. Ich twórczość ma mocne fundamenty nie tylko w talencie, ale też pasji. Sukces artystyczny, który odnieśli potwierdza, że zejście z utartych szlaków może prowadzić do powstania wspaniałych projektów, które nie tylko niosą satysfakcję samym twórcom, ale też dają nową jakość – mówi Kacper Studencki, Dyrektor Marketingu BMW.
Zdjęcie główne: mat. pras.
PS Janusz Chabior zachęca: „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” w edukacyjnym projekcie marki Motorola i NAM w Cinema City
Technologiczna marka Motorola we współpracy z Cinema City rozpoczęły akcję, która zachęca do przeżywania seansów kinowych w pełni. Twarzą kampanii pt. „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” jest Janusz Chabior.