Janusz Chabior zachęca: „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” w edukacyjnym projekcie marki Motorola i NAM w Cinema City

Janusz Chabior zachęca: „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” w edukacyjnym projekcie marki Motorola i NAM w Cinema City
Technologiczna marka Motorola we współpracy z Cinema City rozpoczęły akcję, która zachęca do przeżywania seansów kinowych w pełni. Twarzą kampanii pt. „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” jest Janusz Chabior.
O autorze
1 min czytania 2024-07-09

W ramach projektu marki Motorola i sieci kin Cinema City, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy wersje spotu, w których Janusz Chabior („Botox”, „Ślepnąc od świateł”, „Kobiety mafii”) namawia widzów, aby podczas seansu skupili się na doświadczaniu kinowych wrażeń, a nie rozpraszali siebie i innych korzystaniem ze smartfonów.

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” to hasło przewodnie projektu. Jest ono ściśle powiązane z dużym ekranem, zarówno w warstwie treści, jak i realizacji. Promuje zdrowe zasady zachowania podczas seansów. Spoty były nagrywane w jednym z kin należących do sieci Cinema City. Na kinowych ekranach sieci Cinema City widzowie do końca 2024 roku będą mogli zobaczyć trzy wersje spotu. W każdym z nich zaprezentowany zostanie jeden z modeli telefonów marki Motorola.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Pomysł ze spotem, w którym razem z Motorolą namawiamy do oglądania, doświadczania i przeżywania kina od razu mi się spodobał. Nie patrz w ekran smartfona, tylko na kinowy. Takie hasło powinno wisieć na drzwiach każdej sali kinowej w Polsce – podsumowuje Janusz Chabior.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.

PS „Psst! Czas na film” – Pepsi z nową kampanią o czerpaniu radości z seansów filmowych

W nowej kampanii Pepsi podkreśla, że czerpanie przyjemności z seansu jest możliwe wtedy, gdy odłoży się pewne rzeczy na bok (dosłownie i w przenośni). Pepsi przygotowała również unikalne, filmowe doświadczenie dla swoich fanów oraz influencerów, którzy zrelacjonowali je w social mediach.