Kaufland Marketplace startuje w Polsce już 7 sierpnia 

Kaufland Marketplace startuje w Polsce już 7 sierpnia 
Kilka miesięcy temu Kaufland poinformował o planowanym wejściu swojej platformy marketplace do Polski. Dziś znany jest już termin premiery tego rozwiązania – ruszy 7 sierpnia pod domeną Kaufland.pl.
O autorze
1 min czytania 2024-07-16

Kaufland, już 7 sierpnia br., uruchomi platformę typu marketplace. Sieć sklepów będzie współpracować z zewnętrznymi sprzedawcami detalicznymi, którzy we własnym imieniu zaoferują swoje produkty w serwisie online. Na polskiej platformie zarejestrowanych jest obecnie ponad 2000 sprzedawców detalicznych.

Dostęp do platformy możliwy będzie w przeglądarce, jak również poprzez aplikację mobilną sieci. Oprócz ceny i szczegółów oferty klienci znajdą na stronie również informacje o danym sprzedawcy. Kupujący będą mogli korzystać z wielu metod płatności. Artykuły zakupione za pośrednictwem platformy klienci otrzymają bezpośrednio od sprzedawcy.

– Fundamentem działalności sieci Kaufland od zawsze był handel stacjonarny, oparty na bezpośrednim kontakcie z klientem. Jako firma otwarta na innowacje idziemy o krok dalej i wkrótce zaoferujemy konsumentom dostęp do szerokiej gamy produktów z różnych kategorii również w przestrzeni online, a sprzedawcom z Polski zapewnimy dostęp do atrakcyjnego, polskiego i międzynarodowego kanału dystrybucji, który otworzy im drogę do rozwoju biznesu. Jesteśmy przekonani, że rozpoznawalność i wartości naszej marki uczynią Kaufland Marketplace jedną z najpopularniejszych platform e-commerce w naszym kraju – mówi Michał Łagunionek, Prezes Zarządu Kaufland Polska.

PS Jak wejście Kaufland Marketplace wpłynie na polski rynek e-commerce [OPINIE]

Już niebawem w Kauflandzie będzie można dokonać zakupów online. Jaki potencjał może mieć marketplace marki w Polsce? Co zmieni obecność Kaufland wśród innych dostępnych platform zakupowych? Sprawdź opinie ekspertów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj