„Morze cierpi w milczeniu” – to jedna z głównych myśli akcji społecznej „A sea of suffering”. Jej pomysłodawcami są przedstawiciele organizacji MedReAct, a cel to przypomnienie społeczeństwu, że liczba roślin i zwierząt zamieszkujących głębiny Morza Śródziemnego stale spada.
Mediterranean Recovery Action jest organizacją non-profit zajmującą się ochroną wód Morza Śródziemnego. Jej przedstawiciele od 2014 roku współpracują z lokalnymi społecznościami, naukowcami, aktywistami i rybakami w celu szerzenia świadomości dotyczącej negatywnych zmian zachodzących w obrębie basenu Morza Śródziemnego.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania „A sea of suffering” obejmuje media cyfrowe, reklamy outdoorowe i drukowane, publikowane w prasie związanej z branżą Public Interest.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za działania promocyjne odpowiada agencja Different.
Zdjęcia: Facebook
PS Znane twarze w roli rzek w najnowszej kampanii „Godzina dla Ziemi WWF”
Fundacja WWF Polska rozpoczyna kampanię dla akcji Godzina dla Ziemi WWF. W 2024 roku fundacja kładzie nacisk na problemy, z którymi borykają się polskie rzeki. 5 znanych osób wciela się w role płaczących rzek i zachęca do podpisania petycji. W projekcie wystąpili: Majka Jeżowska, Iga „Ofelia” Krefft, Ula Dębska, Michał „Rozkoszny” Korkosz i Michał Piróg.