„Morze cierpienia”: kampania MedReAct ratująca bioróżnorodność Morza Śródziemnego

„Morze cierpienia”: kampania MedReAct ratująca bioróżnorodność Morza Śródziemnego
Organizacja Mediterranean Recovery Action prowadzi akcję zatytułowaną „A sea of suffering”. Jej celem jest przywrócenie bioróżnorodności Morzu Śródziemnemu.
O autorze
1 min czytania 2024-07-19

„Morze cierpi w milczeniu” – to jedna z głównych myśli akcji społecznej „A sea of suffering”. Jej pomysłodawcami są przedstawiciele organizacji MedReAct, a cel to przypomnienie społeczeństwu, że liczba roślin i zwierząt zamieszkujących głębiny Morza Śródziemnego stale spada.

Mediterranean Recovery Action jest organizacją non-profit zajmującą się ochroną wód Morza Śródziemnego. Jej przedstawiciele od 2014 roku współpracują z lokalnymi społecznościami, naukowcami, aktywistami i rybakami w celu szerzenia świadomości dotyczącej negatywnych zmian zachodzących w obrębie basenu Morza Śródziemnego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „A sea of suffering” obejmuje media cyfrowe, reklamy outdoorowe i drukowane, publikowane w prasie związanej z branżą Public Interest.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za działania promocyjne odpowiada agencja Different.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: Facebook

PS Znane twarze w roli rzek w najnowszej kampanii „Godzina dla Ziemi WWF”

Fundacja WWF Polska rozpoczyna kampanię dla akcji Godzina dla Ziemi WWF. W 2024 roku fundacja kładzie nacisk na problemy, z którymi borykają się polskie rzeki. 5 znanych osób wciela się w role płaczących rzek i zachęca do podpisania petycji. W projekcie wystąpili: Majka Jeżowska, Iga „Ofelia” Krefft, Ula Dębska, Michał „Rozkoszny” Korkosz i Michał Piróg.