Polska Organizacja Turystyczna promuje nasz kraj w Paryżu, podczas rozpoczynających się właśnie Igrzysk Olimpijskich. W ramach kampanii aż na 86 stacjach paryskiego metra pojawiło się 200 billboardów z hasłem „Następny przystanek – Polska”. W ten sposób organizator akcji zachęca do odwiedzenia naszego kraju i nawiązania współpracy z jego przedstawicielami. Przekaz z paryskiego metra sugeruje Francuzom wykorzystanie połączeń lotniczych do Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska i Wrocławia.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania obejmuje wielkoformatowe billboardy na ścianach korytarzy, łączących różne trasy metra, których w Paryżu jest ich aż 14. Drugi – to format trapezowy przy schodach. Według danych z metra, w ciągu 2 tygodni trwania tej kampanii kontakty wzrokowe oscylować będą na poziomie 41 milionów. Oprócz paryskiego metra Polska promowana będzie także na taksówkach.
„Następny przystanek – Polska” to sposób na zwiększenie turystycznego zainteresowania Polską wśród Francuzów, ale też przyjezdnych z całego świata, którzy w dniach 26 lipca – 11 sierpnia odwiedzą francuską stolicę.
Zdjęcia: mat. pras.
PS Łukasz Cegliński (Sport.pl): Dla nas igrzyska to nie tylko sport [WYWIAD]
Jak do relacjonowania XXXIII Igrzysk Olimpijskich przygotowuje się redakcja Sport.pl? Jakie specjalne formaty i treści planuje? Ile osób będzie zaangażowanych w tworzenie materiałów multimedialnych? O kulisach pracy zespołu opowiada Łukasz Cegliński, redaktor naczelny Sport.pl.