Co na śniadanie jedzą Francuzi? Croissanty i dżem! A czym zaczynają dzień Brytyjczycy? Na przykład owsianką. I to właśnie na brak tego dania w olimpijskim menu narzekali sportowcy z Wysp Brytyjskich w artykule The Telegraph. Tę niecodzienną sytuację i prośbę wykorzystała firma Quaker Oats, producent płatków owsianych, która wraz z Uncommon Creative Studio zrealizowała kampanię outdoorową.
„Zwycięzcy nie są zrobieni z croissantów” – głoszą hasła widoczne na podświetlanych billboardach widocznych w brytyjskich miastach, a także na reklamach drukowanych w The Metro i Daily Mirror.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Olimpijskie menu w Paryżu to temat niemal równie ważny, jak wyniki osiągane podczas XXXIII Igrzysk Olimpijskich. Wielu sportowców poświęca posty i rolki publikowane w social mediach właśnie potrawom serwowanym w wiosce. Jest wśród nich m.in. norweski pływak, Henrik Christiansen, który na swoich kontach w mediach społecznościowych opowiada o uwielbianych muffinach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Najlepsze kampanie związane z IO 2024 w Paryżu według System1
Sprawdź ranking najlepiej ocenionych przez System1 kampanii związanych z Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi w Paryżu.