Zwykła filiżanka kawy ma różne znaczenie dla każdego z nas: może to być szybka przerwa, chwila na regenerację, moment dla siebie lub okazja do spędzenia czasu z bliskimi. Dla Lavazza jest ona jednoznacznie kojarzona z przyjemnością i chwilą wytchnienia.
W dzisiejszym dynamicznym świecie warto zatrzymać się na chwilę i porozmawiać o przyjemności. Nasze życie staje się coraz bardziej intensywne, a niesamowicie rozwijająca się sztuczna inteligencja nieustannie na nas wpływa. Choć technologia rozwija się, by ułatwiać codzienność, nie możemy zapominać o tym, co czyni nas ludźmi: umiejętności odczuwania i cieszenia się drobnymi przyjemnościami życia. Tutaj wkracza Lavazza, celebrując to, co najważniejsze w ludzkim doświadczeniu. Marka realizuje ten cel poprzez lekką, radosną i wzruszającą opowieść, która trafia prosto w serce.
Zobacz również
Głównym bohaterem jest Luigi, mały robot, który serwuje świeżo zaparzoną kawę. Codziennie Luigi obserwuje, jak jego ludzcy współpracownicy czerpią czystą przyjemność z picia kawy Lavazza, aż w końcu sam zaczyna marzyć o jej spróbowaniu.
Czy robot może poczuć to, co ludzie?
W kampanii występuje najbardziej dowcipny duet Hollywood: Steve Carell i John Krasinski. Obaj aktorzy wnoszą cały swój humor i urok do historii, wchodząc w interakcje i bawiąc się z Luigim w wielu odcinkach i innych materiałach, które będą rozpowszechniane w różnych kanałach komunikacji na lokalnych rynkach.
– Lavazza prezentuje dziś nowy przekaz strategiczny, który potwierdza jej ewolucję w kierunku prawdziwie globalnej marki o włoskich korzeniach. To pozycjonowanie jest dodatkowo podkreślone przez udział dwóch kultowych artystów w całej kampanii. Dzięki kampanii „Pleasure Makes Us Human” [pol. „Przyjemność to ludzka sprawa”] Lavazza przenosi komunikację swojej marki na wyższy poziom. Nasza narracja zgłębia aktualny temat za pomocą poetyckiego opowiadania historii, nasyconego delikatnym poczuciem humoru, które ma angażować, bawić i podnosić na duchu naszych odbiorców. Ta nowa platforma celebruje przyjemność płynącą z ludzkich doświadczeń, odnajdując radość nawet w najprostszych chwilach – takich jak delektowanie się filiżanką kawy. Zaprojektowana z myślą o globalnej publiczności, kampania prezentuje najnowocześniejszy styl animacji. Jej sercem jest Luigi, zupełnie nowa postać przypominająca wczesne ikony reklamowe Lavazza, takie jak Carmencita i Caballero z włoskiej ery Carosello z lat 60. XX wieku – mówi Carlo Colpo, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i Brand Home w Lavazza Group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Znakomicie dopasowany cover ponadczasowego klasyka „Que sera, sera” stanowi przewodnią melodię kampanii. Znane słowa i melodia idealnie współgrają z fabułą głównego filmu, tworząc ciekawy kontrast z dowcipnym i ironicznym tonem innych materiałów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Hasło „Pleasure Makes Us Human” odegra kluczową rolę w repozycjonowaniu marki Lavazza na całym świecie. Kampania obejmuje różnorodne materiały, z których głównym jest 90-sekundowe video, a także inne treści emitowane w telewizji i na platformach społecznościowych. W Polsce kampania będzie emitowana od poniedziałku 9 września do 27 października 2024 roku. W internecie będzie widoczna na kanałach własnych marki Lavazza i kanale YouTube.
Zdjęcia: mat. pras.
PS Lavazza startuje z trzecią edycją loterii Espresso organizowaną przez NAV agency
Marka Lavazza w czwartym kwartale 2023 r. ponownie stawia na promocję linii Lavazza Espresso Barista. W październiku rusza ogólnopolska loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store i digital.
PS2 Kobiety i AI: wyzwania, spostrzeżenia i perspektywy w regionie CEE [RAPORT]
Women Go Tech przy wsparciu Google.org oraz OBWE przygotowały badanie, które bada obecny stan zaangażowania kobiet w sztuczną inteligencję w 13 krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Na podstawie analizy powstał raport „Women and AI: challenges, perceptions, and perspectives in the CEE region”.