Zwykła filiżanka kawy ma różne znaczenie dla każdego z nas: może to być szybka przerwa, chwila na regenerację, moment dla siebie lub okazja do spędzenia czasu z bliskimi. Dla Lavazza jest ona jednoznacznie kojarzona z przyjemnością i chwilą wytchnienia.
W dzisiejszym dynamicznym świecie warto zatrzymać się na chwilę i porozmawiać o przyjemności. Nasze życie staje się coraz bardziej intensywne, a niesamowicie rozwijająca się sztuczna inteligencja nieustannie na nas wpływa. Choć technologia rozwija się, by ułatwiać codzienność, nie możemy zapominać o tym, co czyni nas ludźmi: umiejętności odczuwania i cieszenia się drobnymi przyjemnościami życia. Tutaj wkracza Lavazza, celebrując to, co najważniejsze w ludzkim doświadczeniu. Marka realizuje ten cel poprzez lekką, radosną i wzruszającą opowieść, która trafia prosto w serce.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Głównym bohaterem jest Luigi, mały robot, który serwuje świeżo zaparzoną kawę. Codziennie Luigi obserwuje, jak jego ludzcy współpracownicy czerpią czystą przyjemność z picia kawy Lavazza, aż w końcu sam zaczyna marzyć o jej spróbowaniu.
Czy robot może poczuć to, co ludzie?
W kampanii występuje najbardziej dowcipny duet Hollywood: Steve Carell i John Krasinski. Obaj aktorzy wnoszą cały swój humor i urok do historii, wchodząc w interakcje i bawiąc się z Luigim w wielu odcinkach i innych materiałach, które będą rozpowszechniane w różnych kanałach komunikacji na lokalnych rynkach.
– Lavazza prezentuje dziś nowy przekaz strategiczny, który potwierdza jej ewolucję w kierunku prawdziwie globalnej marki o włoskich korzeniach. To pozycjonowanie jest dodatkowo podkreślone przez udział dwóch kultowych artystów w całej kampanii. Dzięki kampanii „Pleasure Makes Us Human” [pol. „Przyjemność to ludzka sprawa”] Lavazza przenosi komunikację swojej marki na wyższy poziom. Nasza narracja zgłębia aktualny temat za pomocą poetyckiego opowiadania historii, nasyconego delikatnym poczuciem humoru, które ma angażować, bawić i podnosić na duchu naszych odbiorców. Ta nowa platforma celebruje przyjemność płynącą z ludzkich doświadczeń, odnajdując radość nawet w najprostszych chwilach – takich jak delektowanie się filiżanką kawy. Zaprojektowana z myślą o globalnej publiczności, kampania prezentuje najnowocześniejszy styl animacji. Jej sercem jest Luigi, zupełnie nowa postać przypominająca wczesne ikony reklamowe Lavazza, takie jak Carmencita i Caballero z włoskiej ery Carosello z lat 60. XX wieku – mówi Carlo Colpo, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i Brand Home w Lavazza Group.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Znakomicie dopasowany cover ponadczasowego klasyka „Que sera, sera” stanowi przewodnią melodię kampanii. Znane słowa i melodia idealnie współgrają z fabułą głównego filmu, tworząc ciekawy kontrast z dowcipnym i ironicznym tonem innych materiałów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Hasło „Pleasure Makes Us Human” odegra kluczową rolę w repozycjonowaniu marki Lavazza na całym świecie. Kampania obejmuje różnorodne materiały, z których głównym jest 90-sekundowe video, a także inne treści emitowane w telewizji i na platformach społecznościowych. W Polsce kampania będzie emitowana od poniedziałku 9 września do 27 października 2024 roku. W internecie będzie widoczna na kanałach własnych marki Lavazza i kanale YouTube.
Zdjęcia: mat. pras.
PS Lavazza startuje z trzecią edycją loterii Espresso organizowaną przez NAV agency
Marka Lavazza w czwartym kwartale 2023 r. ponownie stawia na promocję linii Lavazza Espresso Barista. W październiku rusza ogólnopolska loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store i digital.
PS2 Kobiety i AI: wyzwania, spostrzeżenia i perspektywy w regionie CEE [RAPORT]
Women Go Tech przy wsparciu Google.org oraz OBWE przygotowały badanie, które bada obecny stan zaangażowania kobiet w sztuczną inteligencję w 13 krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Na podstawie analizy powstał raport „Women and AI: challenges, perceptions, and perspectives in the CEE region”.