W wyniku analizy powstały dwa zestawienia:
- Najaktywniejsze promocyjnie marki
- TOP25 najbardziej popularnych promocji
Co ciekawe – wśród najbardziej popularnych promocji on-line znalazły się też mniej popularne marki. Internet daje im szansę na rywalizację o uwagę klienta z markami o ugruntowanej pozycji. Niektóre z marek pozycjonowanych jako premium także znalazły się w zestawieniu najbardziej aktywnych promocyjnie. Ich klienci najwyraźniej oczekują częstej interakcji z marką.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Wśród popularnych promocji pojawiają się dość często akcje oparte o content (gazetka promocyjna, magazyn).
Analizę przygotowano w oparciu o dane z serwisu Kizzu.pl. Serwis ten agreguje promocje i oferty z galerii handlowych. Pełne wyniki znaleźć można w opublikowanej prezentacji.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1