Ta współpraca pozwoli firmie wzmocnić swoją obecność w świecie piłki nożnej poprzez dołączenie do jednego z najbardziej elitarnych klubów we Włoszech i Europie. Pozwoli też poszerzyć widoczność marki poprzez wykorzystanie rozpoznawalności klubu oraz wyeksponowanie jej na widok szerokiego grona fanów FC z całego świata. Jednocześnie umowa ta umożliwi firmie DRUTEX wzmocnienie swojej pozycji we Włoszech, jednym z najważniejszych strategicznie rynków eksportowych.
Zobacz również
– Cieszymy się, że DRUTEX, globalna marka o znaczącej obecności na rynku włoskim, dołączyła do naszej rodziny partnerów. Ta współpraca łączy innowacyjność firmy DRUTEX z wysokimi standardami czarno niebieskich, zarówno na boisku jak i poza nim. Opieramy się na tych samych fundamentach: niezawodności, dążeniu do najwyższej wydajności i inwestycji w najwyższą jakość. Wartości te doskonale wpisują się w filozofię zarówno firmy DRUTEX, jak i naszego klubu, dzięki czemu jest to doskonały punkt wyjścia dla sukcesu tej współpracy – powiedział Alessandro Antonello, dyrektor generalny FC Interu Mediolan.
Partnerstwo obejmuje szereg wspólnych działań i promocji w kanałach cyfrowych obu marek, a także ekspozycji marki na wyświetlaczach LED meczów Interu w San Siro w Serii A oraz Coppa Italia.
Zdjęcia: mat. pras.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing