„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu

„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu
Fruittella Brasil chce zachęcić dzieci do spędzania czasu na zewnątrz, poza domem. W ten sposób powstał pomysł na książkę zatytułowaną „Lá Fora É Mais Legal", w której tekst widać tylko wtedy, gdy na strony pada światło słoneczne.
O autorze
1 min czytania 2024-09-09

Fruittella zauważyła, że dzieci spędzają zbyt dużo czasu przez ekranami, dlatego oferuje im kreatywny bodziec. Chce w ten sposób zachęcić dzieci do odejścia od urządzeń, czytania książek, wychodzenia na zewnątrz i zabawy z innymi.

Możliwość zobaczenia i przeczytania tekstu jedynie w promieniach słonecznych ma być nie tylko elementem zaskoczenia, ale także ma podkreślić, że zabawa na świeżym powietrzu jest niezbędna i przyjemna.

Historie opowiedziane w książce „Lá Fora É Mais Legal” są związane z przygodami, które można przeżyć na świeżym powietrzu. Dotyczą różnych aktywności, np. jazdy na rowerze czy gry w szachy. Nie ma w niej mowy o korzystaniu z żadnych urządzeń posiadających ekran. Ilustracje, którymi urozmaicono opowieści nawiązują do stylu retro.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Książka jest limitowana. Za jej opracowanie odpowiada agencja kreatywna VML Brasil.

Zdjęcie główne: Instagra Fruittella Brasil

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Het Telefoonboekje”: książka napisana niczym internetowy czat zachęca dzieci w Holandii do czytania

W holenderskich szkołach podstawowych wprowadzono zakaz używania telefonów komórkowych. Aby zachęcić najmłodszych do czytania powstała „Het Telefoonboekje”, czyli „Książka telefoniczna” przypominająca czat. Tytuł rozszedł się już w ponad 50 tys. egzemplarzy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 HMD prezentuje Barbie™ Phone, który nie daje możliwości korzystania z social mediów

Firma Human Mobile Devices we współpracy z Mattel, Inc. wprowadza na rynek HMD Barbie™ Phone, czyli telefon z klapką zaprojektowany z myślą o ograniczeniu przeglądania stron internetowych. Urządzenie umożliwia wykonywanie połączeń, wysyłanie wiadomości tekstowych. Nie obsługuje mediów społecznościowych.