Marka Łowicz wraca z nową odsłoną swojej kampanii promującej sosy na ciepło, kontynuując strategię zachęcania do jedzenia większej ilości warzyw na co dzień. Najnowsza kampania nosi tytuł „Łowicz sos!” i tym razem opiera się na aranżacji światowego hitu Haddaway’a „What is love”.
– Po sukcesie poprzedniej kampanii zależało nam na stworzeniu czegoś nowego, co jednocześnie będzie spójne z dotychczasową komunikacją. Ważnym elementem tej odsłony było skupienie się na nowym insighcie – jak łatwo i smacznie włączyć warzywa do codziennej diety – mówi Izabela Ciupińska, senior brand manager marki Łowicz.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko