„Lloret de Mar” to pierwszy polski utwór, który znalazł się na soundtracku gry EA FC 25. Wykonujący go raper młodego pokolenia, Mata, dołączył tym samym to takich międzynarodowych gwiazd jak Billie Eilish, Charli XCX, czy zespół Coldplay, które również nagrały piosenki na ścieżkę dźwiękową gry. W sumie na ścieżce dźwiękowej znalazło się aż 117 utworów artystów z 27 krajów
EA SPORTS FC™ 25 to tytuł, którego poprzednia edycja została sklasyfikowana w top 10 najlepiej sprzedających się gier na świecie. Tekst piosenki został napisany w językach angielskim i hiszpański, a za produkcję utworu odpowiadają brytyjski producent Joe Stanley, wcześniej współpracujący m.in. z Central Cee i ArrDee, oraz trio Pedro.
Zobacz również
Teledysk do utworu „Lloret de Mar” zrealizowano w całości w Hiszpanii, a reżyserią zajął się duet Andiamo. W klipie wystąpili Wojciech i Marina Szczęśni, a także polski streamer PLKD.
– Obecność pierwszego polskiego artysty na oficjalnej ścieżce dźwiękowej EA Sports FC 25 to duże wydarzenie nie tylko dla muzyka, ale także dla całej społeczności skupionej wokół EA Sports FC w Polsce – powiedział Daniel Urbanowicz, manager FC Brand Activation EE w Electronic Arts. – Otwiera nam to nowe kanały komunikacji i pozwala dotrzeć do niezwykle licznego grona fanów Maty z informacją o premierze i nowościach, jakie przynosi ze sobą najnowsza odsłona najpopularniejszej serii gier piłkarskich na świecie – dodał.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Współpraca z Electronic Arts, która wybrzmiała w każdym zakątku – nie tylko polskiego – Internetu, to efekt konsekwentnej realizacji celu, który Mata obrał lata temu – tworzenie muzyki o potencjale globalnym. Pomogła w tym jego piłkarska pasja, na którą znajduje on czas i energię pomimo licznych zobowiązań. Inny kluczowy czynnik to fakt, że Michał jest fanem serii gier piłkarskich EA Sports od najmłodszych lat. Dzięki temu intuicyjnie wiedział, jak napisać utwór, którego sam jako gracz chciałby słuchać. Ważne było też dostrzeżenie potencjału tego połączenia przez polski oddział Electronic Arts oraz jego determinacja w doprowadzeniu tej historycznej na wielu poziomach współpracy do finału – powiedział Rafał Grobel, przedstawiciel managementu Maty.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. www.news.ea.com
Idea, pomysł kreatywny i sukces w jego realizacji to zasługa bliskiej współpracy, synergii i wzajemnego zaufania Electronic Arts, agencji MSL, domu produkcyjnego Prodigious oraz managementu Maty. Zdjęcia do teledysku zostały wykonane w hiszpańskiej Maladze w sierpniu tego roku. Reżyserią zajął się duet reżyserski Andiamo.
Zdjęcie główne: www.news.ea.com
PS Mata i FC Barcelona. Na stadionie Spotify Camp Nou pojawiła się reklama najnowszego albumu rapera
Podczas meczu FC Barcelony i Celta Vigo na trybunach pojawił się polski raper młodego pokolenia – Mata. Z kolei na bandach otaczających boisko Spotify umieściło reklamę promującą nowy album artysty.
PS2 Premiera OSH33 Rave Potion – napoju stworzonego przez OSHEE i Matę
Po debiucie projektu OSH33 – współpracy marki OSHEE z Matą, przyszedł czas na kolejną odsłonę projektu. Już wkrótce na półkach sklepowych w całej Polsce pojawi się linia napojów OSH33 – Rave Potion. Produkty zadebiutują w sieci Żabka.