– To kolejny bardzo ważny krok dla SAR i środowiska marketingowego w budowaniu dialogu i rozwijaniu partnerstwa agencji z marketerami. SAR od lat podejmuje działania w celu zbliżania interesów obu stron. Rok temu zainicjowaliśmy kampanię ,,Przetargowe bingo”, która pokazuje, że wzajemne traktowanie się po partnersku jest konieczne do osiągnięcia biznesowej skuteczności. Teraz czas na kolejny krok, czyli nagrodę Marketing Master by SAR. Po raz pierwszy będziemy mieli możliwość uhonorowania najlepszych marketerów wyznaczających benchmarki dla całej branży komunikacji marketingowej – powiedział Marcin Gaworski Prezes Zarządu SAR.
Ranking Marketing Master by SAR zostanie ogłoszony podczas Gali Innovations 27.11.2024 roku w Multikinie w Warszawie. Najwyżej plasujące/y się w rankingu (5 miejsc) dyrektorki i dyrektorzy marketingu zostaną uhonorowani nagrodą Marketing Master by SAR.
Zobacz również
– Ranking klientów branży komunikacyjnej przygotowany przez SAR opiera się na wynikach osiąganych w trzech konkursach: EFFIE, Innovation i KTR. Im wyższe miejsce zajmuje firma w każdym z tych konkursów, tym więcej dostaje z niego punktów do końcowego rankingu. W ten sposób super-ranking nagradza przede wszystkim tych marketów, którzy osiągają sukcesy we wszystkich konkursach, oraz zdobywają w nich więcej punktów niż inni – komentuje Michał Kociankowski, który opracował wraz z zarządem SAR model obliczania wspólnej dla 3 konkursów listy rankingowej.
Konkursy Effie, KTR oraz Innovation prowadzone są przez SAR od 25 lat. Dla przykładu w roku 2023 wzięło w nim udział ponad 200 marek. Wartości takie jak kreatywność, innowacyjność i efektywność kształtują rozwój współczesnej branży usług marketingowych. Wpływają na budowanie przewagi biznesowej i prowadzą do rozwoju przedsiębiorstw. To wartości, które dają wszechstronność w marketingu, umożliwiając firmom adaptację do zmian, wykorzystywanie nowych technologii i skuteczne angażowanie klientów, co przekłada się na trwały sukces marek.
Nagrodzeni nagrodą Marketing Master by SAR zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w panelu w dniu 27.11 podczas konferencji Imagination Day gdzie będą mieli możliwość porozmawiać o swoich doświadczeniach w prowadzeniu działów marketingu i zarządzaniu markami, a także opowiedzieć, jak na sukcesy zarządzanych przez nich marek przekłada się ich innowacyjna, kreatywna i efektywność w komunikacji i prowadzeniu biznesu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS 25latEffiePoland: Zmiana priorytetów w strategiach marketingowych
O to, jak zmieniły się priorytety w strategiach marketingowych firm w ostatnim czasie, pytamy członków jury konkursu Effie Awards Poland.
Słuchaj podcastu NowyMarketing